BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): 286 nye smittede, det er vel lavere enn i går igjen? Det er korrekt. Går ned fem hver dag nå. Fem i går, fem i dag. Flott. Oslo med 65. Liten nedgang der også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Bjarne-saus er godt det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Bærnese saus på pose? Nei, tacosaus fra glass! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er korrekt. Går ned fem hver dag nå. Fem i går, fem i dag. Flott. Oslo med 65. Liten nedgang der også. 65 i Oslo er positivt. En stund siden det var så lavt her i ukedagene. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Deila skrev (1 minutt siden): 65 i Oslo er positivt. En stund siden det var så lavt her i ukedagene. Jepp, veldig bra. Kan jo bare be om et mirakel nå. Det vil si at treningssentrene åpner snart. Elgens rapport fra Bergen ser ut til å drøye. Svært spent på om den kommer. Endret 3. februar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nei, tacosaus fra glass! Fungerer flott på kyllingklubber også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Fungerer flott på kyllingklubber også. Ja det er nam ! Jeg bruker bare et halvt glass dog Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Kan for øvrig melde at boligmarkedet i Oslo koker om dagen. Nesten så jeg vurderer å selge, for det er myyyyye å få igjen her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Elgens rapport fra Bergen ser ut til å drøye. Svært spent på om den kommer. Lager middag her 5 nye i Bergen 3 færre enn i Ulvik... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Lager middag her 5 nye i Bergen 3 færre enn i Ulvik... Da er det meget forståelig at det drøyer. Stakkars, stakkars Ulvik. Dette ser ikke lyst ut. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Kan for øvrig melde at boligmarkedet i Oslo koker om dagen. Nesten så jeg vurderer å selge, for det er myyyyye å få igjen her. Jeg kjøper den. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ja det er nam ! Jeg bruker bare et halvt glass dog Vi er vel på linje der. Til kyllingklubber altså. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jeg kjøper den. Solgt! Kom innom med vafler i løpet av dagen, så er den din. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Hvem synes dere er den Gøyalste av rakkerne Will Ferrell og Erna Solberg? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Solgt! Kom innom med vafler i løpet av dagen, så er den din. Jau, men sjølvsagt. Men eg kan ikkje love at eg ikkje har putte Noget i vaflene. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Uvirkelig! DeLaila flytter ut av iiiiiskalde pylse og flytter rett inn i Yiddos lune hi! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jau, men sjølvsagt. Men eg kan ikkje love at eg ikkje har putte Noget i vaflene. Spent på hva dette kan være. Eg hugse no den Nysepulver eg fekk i grøt på laurdag. Eg har ikkje stoppede at nyse. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hvem synes dere er den Gøyalste av rakkerne Will Ferrell og Erna Solberg? Om hanner Will får med seg detter stunt fra Erna vil eg holde ein knapp på hanner Will. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Nysepulver Meget farlig middel! En i klassen under meg på barneskolen tok litt vel mye og nøs ustanselig, han gråt og nøs om en annen! Ikke et vakkert syn... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Hvem synes dere er den Gøyalste av rakkerne Will Ferrell og Erna Solberg? Eg må seie Erna her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg