Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Da kan du gå i nattkjole i dagesvis, ukesvis! Blir nok en del blafring da, ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Tror jeg tar kvelden, har noenlunde fikset døgnrytmen min God natt og sov søtt! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 SpaceX sin testflyving gikk ikke helt etter planen: https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/M3Pyym/spacex-testflyvning-av-starship-endte-i-eksplosjon?utm_source=vgfront&utm_content=row-3 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): pylsemaker Hvor har du gjort av deg? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yess, og jeg må komme meg opp for å skrive bacheloroppgave i morgen. Good night! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Hvor har du gjort av deg? Eg gjemme meg for Hanner Yiddo og Hanner Franner. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Kveld her også, Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Hvor har du gjort av deg? Artig tekst på den egentlig. Pølsemaker, pølsemaker. Hvor har du gjort av deg? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Da får dere bare sove, mens jeg må se resten av Hardy-Boyserne. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (9 timer siden): Tidlig oppe der altså. Alltid. Greit å komme i gang med dagens planlagte oppgaver, synes jeg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Granca skrev (9 timer siden): Ingen som deler min begeistring for stifado? Nå må du følge med. Jeg har jo allerede gitt mitt bifall til Stifado og Gulasj. God "morgen" forresten. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Justice 96 skrev (3 timer siden): Alltid. Skulle ønske jeg hadde samme evne ...................... noen ganger. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 timer siden): Nå må du følge med. Jeg har jo allerede gitt mitt bifall til Stifado og Gulasj. God "morgen" forresten. Takk. Og god morgen, ja. Dette var tidlig. Må ta en tupplur om et par timer. 66 dager til april og vår. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 9 dager til jubileum, 10 dager til pjallerier igjen. PS: Dette er IKKE en nedtellingstråd, men kan fort bli det, kjenner jeg dere rett. 103 dager til 17. mai. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Pjalleri og pjallera. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (40 minutter siden): Pjalleri og pjallera. Det var vel litt tidlig? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Det var vel litt tidlig? Er det ikke lille lørdag i dag? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Er det ikke lille lørdag i dag? Allerede? Her er det mandag. Det er feil det? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Allerede? Her er det mandag. Det er feil det? Kvinnen jobber sent på onsdager så jeg er rimelig sikker på det ja, og som kjent når katten er borte ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (13 minutter siden): Kvinnen jobber sent på onsdager så jeg er rimelig sikker på det ja, og som kjent når katten er borte ... så møter musa en småfull katt når hun kommer hjem? Yre katter er nok litt risikabelt for små mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg