Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke det store behovet for å dra til utlandet om sommeren. Det tar jeg heller om høsten eller vinteren når det er kaldt i Norge. Men akkurat om sommeren liker jeg og være i Norge. Du er jo oppegående da! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): vinteren når det er kaldt i Norge. Men akkurat om sommeren liker jeg og være i Norge. Ja just det! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke det store behovet for å dra til utlandet om sommeren. Det tar jeg heller om høsten eller vinteren når det er kaldt i Norge. Men akkurat om sommeren liker jeg og være i Norge. Skal jeg ta med fluestang når vi møtes på Herjevatnet til sommeren? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har aldri sett campingplassen i utkanten av Molde så full noen gang. Det var stappfullt i flere uker. Jeg har campet på jazz-campen men det er ikke den du tenker på? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg har campet på jazz-campen men det er ikke den du tenker på? Nei, den lå 150 meter fra her jeg bor nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, den lå 150 meter fra her jeg bor nå. Flott! Da har jeg sett huset ditt, kanskje Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Flott! Da har jeg sett huset ditt, kanskje Tviler, men du kan ha sett de store gule byggningene som var her før sameiet jeg bor i ble bygget. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Skal jeg ta med fluestang når vi møtes på Herjevatnet til sommeren? Jau, men sjølvsagt. Det må du gjøre! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jau, men sjølvsagt. Det må du gjøre! Det er greit, tar med meg Hansa. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er greit, tar med meg Hansa. Fluestang og Hansa, så tror jeg du har det du trenger. Stiller med bålpanne jeg da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Leser litt på NRK.no om Solskjær og noe som irriterer meg er at de skriver Manchester United vant og tok seg opp på like mange poeng som byrivalen Det stemmer forsåvidt men hvor mange kamper har de spilt? 22 mot Citys 20, Arrrgh! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Tviler, men du kan ha sett de store gule byggningene som var her før sameiet jeg bor i ble bygget. Ååååååååååja! Det er noen år siden da...1998 for å være nøyaktig Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Stiller med bålpanne jeg da. Ikke glem pølsebrød og pølser da. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Ååååååååååja! Det er noen år siden da...1998 for å være nøyaktig Var vel året etter de ble revet og sameiet ble bygd. Endret 3. februar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ikke glem pølsebrød og pølser da. Dette utvikler seg til en helaften! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Var vel året etter at de ble revet og sameiet ble bygd. OK Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Den sommeren her har jeg bestemt meg for at ta ut litt ferie også. Har ikke hatt skikkelig sommereferie på gud vet hvor mange år nå. Bare jobbing og noen dager eller langhelger her og der. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): langhelger her og der. Fra pylsekollektiv til pylsefisketur. Flotte saker. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Den sommeren her har jeg bestemt meg for at ta ut litt ferie også. Har ikke hatt skikkelig sommereferie på gud vet hvor mange år nå. Bare jobbing og noen dager eller langhelger her og der. Da kan du gå i nattkjole i dagesvis, ukesvis! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Fra pylsekollektiv til pylsefisketur. Flotte saker. En pylsemaker kan få til så mangt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg