Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (2 minutter siden):

Tenker sommer/høst. Jeg driter fullstendig i alle dem som nekter å vaksinere seg.

Hvis alle som er utsatt har fått vaksine, kan det jo ikke bli lockdown om det blir et nytt utbrudd?

EDIT: Tror jeg er litt trøtt

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Tror ikke det blir som 8.mai 1945 akkurat
Blir mer gradvis mer åpent og fritt tenker jeg

Litt synd at det da trolig er høst igjen men. Jeg ser frem mot sommeren uansett. Forrige sommer var ikke så verst selv om det var en del restriksjoner. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Kommer til å vaksinere meg, når den tid kommer, jeg tror imidlertid ikke det kommer til å skje før til høsten. Tidligst.

Slutten av dette året så burde alt av restriksjoner være fjernet. Så lenge det ikke kommer en eller annen ny mutasjon som vaksinen ikke fungerer mot i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Nei, logisk sett.
Men fanken for noe herk dette er -vår 2. verdenskrig dette

Japp. Blir ekstremt mye golf i sommer. Har et par kompiser som skal begynne. Vet hvordan det blir med den basillen. Ikke meg imot.

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Det går absolutt an å få til en fin sommer i Norge!

Jeg har jo vært overalt i Norge oppigjennom årene og synes det er ganske så tragisk at nordmenn ikke har peiling på geografi i sitt eget land. Mange som fikk seg en overraskelse i fjor sommer

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Jeg har jo vært overalt i Norge oppigjennom årene og synes det er ganske så tragisk at nordmenn ikke har peiling på geografi i sitt eget land. Mange som fikk seg en overraskelse i fjor sommer

Jeg har ikke det store behovet for å dra til utlandet om sommeren. Det tar jeg heller om høsten eller vinteren når det er kaldt i Norge. Men akkurat om sommeren liker jeg og være i Norge. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...