Granca Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Sikkert, så blir det lockdown igjen ... Tenker sommer/høst. Jeg driter fullstendig i alle dem som nekter å vaksinere seg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Da er målet nådd! Godt jobbet! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Sikkert, så blir det lockdown igjen ... Heisann, sånn må vi ikke tenke! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Tenker sommer/høst. Jeg driter fullstendig i alle dem som nekter å vaksinere seg. Hvis alle som er utsatt har fått vaksine, kan det jo ikke bli lockdown om det blir et nytt utbrudd? EDIT: Tror jeg er litt trøtt Endret 3. februar 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Heisann, sånn må vi ikke tenke! Nei, opp med hodet! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (3 minutter siden): Tror ikke det blir som 8.mai 1945 akkurat Blir mer gradvis mer åpent og fritt tenker jeg Litt synd at det da trolig er høst igjen men. Jeg ser frem mot sommeren uansett. Forrige sommer var ikke så verst selv om det var en del restriksjoner. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Tenker sommer/høst. Jeg driter fullstendig i alle dem som nekter å vaksinere seg. Kommer til å vaksinere meg, når den tid kommer, jeg tror imidlertid ikke det kommer til å skje før til høsten. Tidligst. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kommer til å vaksinere meg, når den tid kommer, jeg tror imidlertid ikke det kommer til å skje før til høsten. Tidligst. Slutten av dette året så burde alt av restriksjoner være fjernet. Så lenge det ikke kommer en eller annen ny mutasjon som vaksinen ikke fungerer mot i det hele tatt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): om det blir et nytt utbrudd De kan ikke bli store. Blir nok frikort på alle vaksinerte, så kan resten få som fortjent. Uro, sykdom og død. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Forrige sommer var ikke så verst selv om det var en del restriksjoner. Var jo en grei sommer værmessig, så får man håpe på en reprise av den. 😃 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Forrige sommer var ikke så verst selv om det var en del restriksjone Jeg var jo i Nord-Norge og gode greier i fjor sommer 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Skal grance mesteparten av neste vinter uansett. Så får resten bedre plass i snøen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): De kan ikke bli store Nei, logisk sett. Men fanken for noe herk dette er -vår 2. verdenskrig dette Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Var jo en grei sommer værmessig, så får man håpe på en reprise av den. 😃 Det går absolutt an å få til en fin sommer i Norge! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Det går absolutt an å få til en fin sommer i Norge! Ja, ble faktisk litt inspirert av samboeren som dro på flere turer med venninner i fjor sommer, blant annet til Eikesdalen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nei, logisk sett. Men fanken for noe herk dette er -vår 2. verdenskrig dette Japp. Blir ekstremt mye golf i sommer. Har et par kompiser som skal begynne. Vet hvordan det blir med den basillen. Ikke meg imot. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Det går absolutt an å få til en fin sommer i Norge! Jeg har jo vært overalt i Norge oppigjennom årene og synes det er ganske så tragisk at nordmenn ikke har peiling på geografi i sitt eget land. Mange som fikk seg en overraskelse i fjor sommer Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg har jo vært overalt i Norge oppigjennom årene og synes det er ganske så tragisk at nordmenn ikke har peiling på geografi i sitt eget land. Mange som fikk seg en overraskelse i fjor sommer Jeg har ikke det store behovet for å dra til utlandet om sommeren. Det tar jeg heller om høsten eller vinteren når det er kaldt i Norge. Men akkurat om sommeren liker jeg og være i Norge. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Mange som fikk seg en overraskelse i fjor sommer Har aldri sett campingplassen i utkanten av Molde så full noen gang. Det var stappfullt i flere uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg