Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): De har snudd? Ja, vedtatt i kveld, supporterne feiret med bluss! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tydelig at du ikke har fulgt så mye med ;D Jeg ligger egentlig på 188 i snitt pr.dag Hahaha, ante meg at det var en liten luring der. For øvrig er jeg tydeligvis så trøtt nå at jeg trodde jeg hadde skrevet "har du planer om å smitte mindre enn meg?" Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg ligger egentlig på 188 i snitt pr.dag Du burde fått betalt eller noe, da du alene står for mye av trafikken på VGD 😆 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Har noken av deira planer om å ta over for hanner Jeff i Amazon? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Du burde fått betalt eller noe, da du alene står for mye av trafikken på VGD 😆 Nja, jeg svarer jo alle så da blir de dratt med inn i galskapen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har noken av deira planer om å ta over for hanner Jeff i Amazon? Eg takka nei til denner forspurnad. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Pføy til kunstgress! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Eg takka nei til denner forspurnad. Nei, nu har eg aldrig. Fikk Dem tilbud i Faks maskin? Endret 2. februar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Eg takka nei til denner forspurnad. Nei, nu har eg aldri høyrde på den Maken. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Pføy til kunstgress! Ja, kunstgress i Bergen er jo ren galskap! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): tilbud i Faks maskin? De er så nymotens! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ja, kunstgress i Bergen er jo ren galskap! Vannvidd. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Nei, nu har eg aldrig. Fikk dem tilbud i Faks maskin? Dei sende ein SMS, eg tenkje heller at ta over Alibaba. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (6 minutter siden): Ja, vedtatt i kveld, supporterne feiret med bluss! Jøss, rett over i bot der altså. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Tror dere Jeff Bezos har nok til salt i grøten? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): De er så nymotens! Jau, eg kan ellers fortelle at eg sitte nu her og spinner med den Vevemaskin 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) dengelgen skrev (Akkurat nå): Tror dere Jeff Bezos har nok til salt i grøten? Nei, der er det nok en kamp for å få endene til å møtes måned til måned. . . . . . . . . Endret 2. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jøss, rett over i bot der altså. De feiret utenfor Stadion så tenker det går greit Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Dei sende ein SMS, eg tenkje heller at ta over Alibaba. Utroligt, detter må eg seie var Særdeles Breaking News. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Nei, der er det nok en kamp for å få endene til å møtes måned til måned. . . . . . . . . Tenner lys for Bezos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg