BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Britisk mutant-virus -det er forbudt å besøke hverandre! 200 er i karantene (kanskje flere nå) Hjelpe meg. Panikken brer seg, for nå sprer den seg utover i landet. Håper i det minste vi i Oslo får noen oppløftende nyheter snart, blant annet om lettelser av tiltak, men holder ikke pusten. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (3 minutter siden): beundret damene i salen ''Daiene''. Fort gjort å skrive feil... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Tror vi ender med kvantitativ metode og kjører intervjuer osv. Men blir bra det her! Vi tenkte på det selv, men SPSS som skulle være effektiv ved kvantitativ metode og beregninger av resultater, fant foreleser ut at han ikke skulle lære oss. Men man lander nok et bra produkt til slutt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Det var et voldsomt tempo i thread, rekker knapt å lese her Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Blir det "skryt" å si at jeg og en kollega i to år hadde to dager med forelesning på en høyskole. Begge år var det 2-3 uker før eksamen, og vi fryktet jo at de satt på lesesalen, siden vi var gjesteforelesere (ikke direkte pensumrelatert). Dag en var det ca. 75% oppmøte, dag to var det nesten fullt oppmøte, begge årene faktisk. Jo, det blir nok skryt det. Glem det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jo, det blir nok skryt det. Glem det. Kommer aldri til å glemme dette. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): ca. 75% oppmøte, dag to var det nesten fullt oppmøte, begge årene faktisk. Meget flott, Lingon! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Kommer aldri til å glemme dette. For ille om dette ender opp i PTSD. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Vi tenkte på det selv, men SPSS som skulle være effektiv ved kvantitativ metode og beregninger av resultater, fant foreleser ut at han ikke skulle lære oss. Men man lander nok et bra produkt til slutt. SPSS satt vi og knotet med når vi hadde kvantitativ metode et helt semester, men jeg tror dere skal klare dere fint med kvantitativ metode uten og kunne SPSS. Tviler på at vi kommer til å bruke det Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 4,3 innlegg per dag på den andre siden nå. Det begynner å komme seg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): SPSS satt vi og knotet med når vi hadde kvantitativ metode et helt semester, men jeg tror dere skal klare dere fint med kvantitativ metode uten og kunne SPSS. Tviler på at vi kommer til å bruke det Ja, jeg tror også det skal gå greit. Har heldigvis en veileder som er i vater. Han geleider oss trygt gjennom om vi skal være ute å sykle. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): For ille om dette ender opp i PTSD. Ingen fare. Flott lesning. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): 4,3 innlegg per dag på den andre siden nå. Jeg ligger på ca 4.4 innlegg pr. dag.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg ligger på ca 4.4 innlegg pr. dag.... Det må jeg si er en fin prestasjon. Har du planer om å snitte mindre enn meg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Fortsatt naturgress på Stadion, flott! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Ingen fare. Flott lesning. Puhhh. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Blir det "skryt" å si at jeg og en kollega i to år hadde to dager med forelesning på en høyskole. Begge år var det 2-3 uker før eksamen, og vi fryktet jo at de satt på lesesalen, siden vi var gjesteforelesere (ikke direkte pensumrelatert). Dag en var det ca. 75% oppmøte, dag to var det nesten fullt oppmøte, begge årene faktisk. Om ikke krabbefiske, hadde dette noe med oppdrettsnæringen å gjøre? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fortsatt naturgress på Stadion, flott! De har snudd? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Om ikke krabbefiske, hadde dette noe med oppdrettsnæringen å gjøre? Nope. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det må jeg si er en fin prestasjon. Har du planer om å snitte mindre enn meg? Tydelig at du ikke har fulgt så mye med ;D Jeg ligger egentlig på 188 i snitt pr.dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg