Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

dengelgen skrev (Akkurat nå):

Britisk mutant-virus -det er forbudt å besøke hverandre! 
200 er i karantene (kanskje flere nå)

Hjelpe meg. Panikken brer seg, for nå sprer den seg utover i landet. Håper i det minste vi i Oslo får noen oppløftende nyheter snart, blant annet om lettelser av tiltak, men holder ikke pusten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deila skrev (1 minutt siden):

Tror vi ender med kvantitativ metode og kjører intervjuer osv. Men blir bra det her! 

Vi tenkte på det selv, men SPSS som skulle være effektiv ved kvantitativ metode og beregninger av resultater, fant foreleser ut at han ikke skulle lære oss. Men man lander nok et bra produkt til slutt.

Lenke til kommentar

Blir det "skryt" å si at jeg og en kollega i to år hadde to  dager med forelesning på en høyskole. Begge år var det 2-3 uker før eksamen, og vi fryktet jo at de satt på lesesalen, siden vi var gjesteforelesere (ikke direkte pensumrelatert). Dag en var det ca. 75% oppmøte, dag to var det nesten fullt oppmøte, begge årene faktisk. 

Jo, det blir nok skryt det. Glem det.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Vi tenkte på det selv, men SPSS som skulle være effektiv ved kvantitativ metode og beregninger av resultater, fant foreleser ut at han ikke skulle lære oss. Men man lander nok et bra produkt til slutt.

SPSS satt vi og knotet med når vi hadde kvantitativ metode et helt semester, men jeg tror dere skal klare dere fint med kvantitativ metode uten og kunne SPSS. Tviler på at vi kommer til å bruke det :) 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

SPSS satt vi og knotet med når vi hadde kvantitativ metode et helt semester, men jeg tror dere skal klare dere fint med kvantitativ metode uten og kunne SPSS. Tviler på at vi kommer til å bruke det :) 

Ja, jeg tror også det skal gå greit. Har heldigvis en veileder som er i vater. Han geleider oss trygt gjennom om vi skal være ute å sykle.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Blir det "skryt" å si at jeg og en kollega i to år hadde to  dager med forelesning på en høyskole. Begge år var det 2-3 uker før eksamen, og vi fryktet jo at de satt på lesesalen, siden vi var gjesteforelesere (ikke direkte pensumrelatert). Dag en var det ca. 75% oppmøte, dag to var det nesten fullt oppmøte, begge årene faktisk. 

Om ikke krabbefiske, hadde dette noe med oppdrettsnæringen å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...