Stormoen33 Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Tror jeg har de fleste med meg i at Hanner Deil er den størsteste rakkeret i thread. Jau, men det er sjølsakten. 1 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Misunner deg der som slipper så mye fag ved siden av bachelor. Selv må jeg sjonglere 2 fag ved siden av å skrive bachelor. Men sånn e no det. Vi skal komme oss gjennom. Er ikke lenge igjen nå! Ja, vi er veldig heldige der, men faget vi hadde nå kunne man fint droppet. Foreleser heeeelt ute å kjøre og sitter igjen med lite. To fag hørtes tungvint ut ja, men er sikker på at du kommer deg gjennom. Fått begynt å planlegge noe i forhold til bacheloren? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): 12 nye i Bergen Bergen virker å ha hatt god kontroll en stund nå, bra! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Foreleser heeeelt ute å kjøre Hvordan da? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (10 minutter siden): Kanskje noe for Lingon? Aldri i verden. Aldri. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Bergen virker å ha hatt god kontroll en stund nå, bra! 11 nye i Ulvik, ikke så bra... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Aldri i verden. Aldri. Huffda, tror jeg har mistet det etter nyttårsbordet 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Fått begynt å planlegge noe i forhold til bacheloren? Holder på med det denne uken ja. Har i grunn kommet ganske godt i gang med tema og problemstilling. Så skal skrive prosjektskisse 2 og levere 14 feb som deg. Skal sies at det ene faget vi har er kvalitativ metode og er meeget relevandt for bacheloren, så sånn sett er det litt nice å ha ved siden av! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hvordan da? Han har jævlig mye kunnskap, men ikke helt de pedagogiske evnene. Bruker mye av tiden på å fortelle historier om vitenskapsmenn og filosofer. For så vidt interessant nok, men ikke veldig relevant til læringen i faget. Men tillitsvalgt i klassen klaget dette inn til han som er ansvarlig for hele studiet vårt, for det har vært veldig mye misnøye i faget. Endte med at vi fikk to ekstra forelesninger med en annen foreleser og det skal sies at hjalp bra. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): 11 nye i Ulvik, ikke så bra... Har ikke oversikt over nyheter, for jeg har sittet og jobbet i dag, men er vel et av disse stedene som snakket om å stenge ned? Om ikke det er gjort allerede. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): 11 nye i Ulvik, ikke så bra... Nei, absolutt ikke. Bare de ikke låser de inne i et fjøs så går det nok over. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Huffda, tror jeg har mistet det etter nyttårsbordet Har bomma litt stygt ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Holder på med det denne uken ja. Har i grunn kommet ganske godt i gang med tema og problemstilling. Så skal skrive prosjektskisse 2 og levere 14 feb som deg. Skal sies at det ene faget vi har er kvalitativ metode og er meeget relevandt for bacheloren, så sånn sett er det litt nice å ha ved siden av! Ja, det er det vi har hatt nå. Vitenskapsteori og metode. Kvalitativ metode er interessant og er nok det vi ender opp med også. Prosjektskisse 2 bør være ganske grei, så lenge man noe oversikt over metode, tema, problemstilling og kilder. Høres ut som om dere er på god vei. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Han har jævlig mye kunnskap, men ikke helt de pedagogiske evnene. Har vært borti det samme, foreleser ble skiftet ut. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): ruker mye av tiden på å fortelle historier om vitenskapsmenn og filosofer. Aiaiai! Kan kjenne meg igjen der, i lange utgreiinger om filosofer fra forelesere. Datt fort ut og beundret damene i salen i stedet for.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har vært borti det samme, foreleser ble skiftet ut. Det kan vel fort skje her også til høsten. Spesielt irriterende er det når vi betaler så mye penger og får så lite igjen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Aiaiai! Kan kjenne meg igjen der, i lange utgreiinger om filosofer fra forelesere. Datt fort ut og beundret damene i salen i stedet for.... Det er liksom ikke så mange damer å beundre når forelesningene er på Zoom og 99% har kameraene avslått. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Har ikke oversikt over nyheter, for jeg har sittet og jobbet i dag, men er vel et av disse stedene som snakket om å stenge ned? Om ikke det er gjort allerede. Britisk mutant-virus -det er forbudt å besøke hverandre! 200 er i karantene (kanskje flere nå) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, det er det vi har hatt nå. Vitenskapsteori og metode. Kvalitativ metode er interessant og er nok det vi ender opp med også. Prosjektskisse 2 bør være ganske grei, så lenge man noe oversikt over metode, tema, problemstilling og kilder. Høres ut som om dere er på god vei. Tror vi ender med kvantitativ metode og kjører intervjuer osv. Men blir bra det her! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er liksom ikke så mange damer å beundre når forelesningene er på Zoom og 99% har kameraene avslått. Den er lei.... Gledet meg også til hva jeg skulle spise i kantinen, good times! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg