Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Flott! 
Oppgaver eller eksamen etter det?

Levere en eksamen på torsdag, men bare godkjent/ikke godkjent der, så det går nok fint. Deretter levere prosjektskisse til bachelor i neste uke, så er det bare bacheloroppgaven å tenke på frem mot slutten av mai.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Levere en eksamen på torsdag, men bare godkjent/ikke godkjent der, så det går nok fint. Deretter levere prosjektskisse til bachelor i neste uke, så er det bare bacheloroppgaven å tenke på frem mot slutten av mai.

Høres ut som du er i rute, Yiddo! 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Orker ikke denne tønna, brur. Var gøy å kødde med en liten stund, men kjedelig etter hvert. Best å tie i hjel.

Mottatt. Men moro har det aldri vært.

Er det sant at du har opprettet vaksinestasjon på balkizn?

Og du må også gratuleres med siste skoledag!

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Er planen fortsatt London? Ikke de mest idelle forholdene å flytte dit på nå med det første. 

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Mottatt. Men moro har det aldri vært.

Er det sant at du har opprettet vaksinestasjon på balkizn?

Og du må også gratuleres med siste skoledag!

Jau,

men sjølvsakkt. Her legge eg sukkerbiter og Fugle frø for å lokke folk til den Balkizz. PS! skl lure hanner Deila i dag.

Og takk for det. Blir phette nice uten mer skole.

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Er planen fortsatt London? Ikke de mest idelle forholdene å flytte dit på nå med det første. 

Nei, det er sant. Tror vi avventer det en lang stund fremover. Tror jeg faktisk skal konsentrere meg om å få en trygg jobb å gå til når man har levert bachelor. Heldigvis blir det nok mye tid til å søke samtidig som man skriver bachelor, så skal straks sette inn et støt.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Nei, det er sant. Tror vi avventer det en lang stund fremover. Tror jeg faktisk skal konsentrere meg om å få en trygg jobb å gå til når man har levert bachelor. Heldigvis blir det nok mye tid til å søke samtidig som man skriver bachelor, så skal straks sette inn et støt.

Misunner deg der som slipper så mye fag ved siden av bachelor. Selv må jeg sjonglere 2 fag ved siden av å skrive bachelor. Men sånn e no det. Vi skal komme oss gjennom. Er ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...