Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): JK Jeg er sikkert tungnem, men hæh? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jeg er sikkert tungnem, men hæh? J King, stuppul. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Everton. Regnet med det ja. Startelver påsto Fulham, og da sa det seg selv. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Regnet med det ja. Startelver påsto Fulham, og da sa det seg selv. Da vet du hva som er riktig ja. Motsatte. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): J King, stuppul. Nå må du ikke bli nesevis, din fettoter. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (5 minutter siden): Nå er det bare latter og fjas på den deadline sendingen. Overtrøtte hele gjengen. På tide med litt frisk shotting i studio. Minttu? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå må du ikke bli nesevis, din fettoter. Rent instinkt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Da vet du hva som er riktig ja. Motsatte. Burde spilt på det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Over 60 flere smittetilfeller enn forrige mandag. Håper ikke trenden er vedvarende nå som mitt elskede bibliotek skal åpne igjen. Samme tendens tirsdag og onsdag, så blir det lockdown. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Rent instinkt. Makan!!!!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Over 60 flere smittetilfeller enn forrige mandag. Håper ikke trenden er vedvarende nå som mitt elskede bibliotek skal åpne igjen. Samme tendens tirsdag og onsdag, så blir det lockdown. Ble kortvarig de planene om gjenåpningen til Raymond vel. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): mitt elskede bibliotek Har hørt at Hunner Tønna går og hoster på folk rundt bibliotekene. Har vel ikke bedre å ta seg til. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ble kortvarig de planene om gjenåpningen til Raymond vel. Men Hanner Rimi-Hagen, Jan Thomas og Kent har efter sigende kjørt full gjenåpning... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Over 60 flere smittetilfeller enn forrige mandag. Håper ikke trenden er vedvarende nå som mitt elskede bibliotek skal åpne igjen. Samme tendens tirsdag og onsdag, så blir det lockdown. Likte ikke at det var så høyt i Oslo på en mandag forøvrig. Toppen kommer gjerne tirsdag/onsdag før det dabber av mot helgen igjen. Endret 1. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Tror Minttu hjelper mot corona. Skader ikke(?) å prøve denne metode. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Likte ikke at det var så høyt i Oslo på en mandag forøvrig. Toppen kommer gjerne tirsdag/onsdag før det dabber av mot helgen igjen. Nei, jeg synes det var noe urovekkende. Blir spennende å se hva morgendagen bringer. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Tror Minttu hjelper mot corona. Skader ikke(?) å prøve denne metode. Vi har en badstue i leiligheten her også. Tenker å sjekke om Minttu og badstue kan ha noe for seg mot corona. Var vel omtrent det Hviterussland anbefalte i starten av pandemien. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Vi har en badstue i leiligheten her også. Tenker å sjekke om Minttu og badstue kan ha noe for seg mot corona. Var vel omtrent det Hviterussland anbefalte i starten av pandemien. Kan umulig slå feil! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Minttu og badstue Kan jo være en skummel kombinasjon? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Kan jo være en skummel kombinasjon? Høres ikke helt trygt ut, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg