Deila Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Dette er jo en god ting, så gå for det alternativet Er jo det, og kjenner meg selv såpass godt at jeg neppe ser den forelesningen senere uansett om jeg ikke ser den live. Ender opp med å utsette det eller glemme det bort. Får vel komme meg opp. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 01.01 sekund!! Hallo i luken! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Dette ble litt i overkant raskt! Men sier god natt og sov søtt! (podcast-time) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 dengelgen skrev (4 minutter siden): Dette ble litt i overkant raskt! Men sier god natt og sov søtt! (podcast-time) Skjønner du ble forvirret nå ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Skjønner du ble forvirret nå ja. Hehe, er det du som har vært og tuklet med farten her. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Nei, men har såpass IT kunnskap at dette må ha noe med maskinvare å gjøre, med mindre diskusjon.no ble utsatt for et DOS-angrep, noe som er helt usannsynlig siden det har vart i et par uker nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Deila skrev (5 minutter siden): DOS-angrep..! Betyr Denial Of Service. Tror som sagt der har vært bytte av maskinvare her, kanskje en kjerneswitch tok kvelden og makkern måtte ta trafikken alene, da kan det bli sånn. Altså at handling-kapasiteten er halvert. Endret 1. februar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Betyr Denial Of Service. Tror som sagt der har vært bytte av maskinvare her, kanskje en kjerneswitch tok kvelden og makkern måtte ta trafikken alene, da kan det bli sånn. Aha.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Deila skrev (23 minutter siden): Aha.. Jau, det kan væra mykje god sannleik i ein gamal krok med litt IT kompetanse. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Da sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Stormoen33 skrev (8 timer siden): Det er jeg enig i, men at det er en konflikt mellom Junker og B/G er det vel liten tvil om ... Jo da, men B/G har jo vist at de er villige til å selge, om budet er godt nok. Så var det dette med å forhandle med tyrkere som tar en "spansk" en når papirene skal signeres da. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Granca skrev (På 30.1.2021 den 14.11): Beklager å måtte si det, men De trenger hjelp. "Beklager" sent svar, men jeg avviser på det sterkeste at jeg trenger hjelp(!) Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Hva har skjedd her den siste uka da, sett bort fra at transen har dukket opp? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Setter stor pris på svar før klokken "passerer" midnatt. Dette til orientering, og mvh! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 TheIceman10 skrev (23 minutter siden): Hva har skjedd her den siste uka da, sett bort fra at transen har dukket opp? Virker som han dukket opp, og ned. Ellers har det vært det samme kjedelige fjaset for nattranglerklubben. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (11 minutter siden): Ellers har det vært det samme kjedelige fjaset for nattranglerklubben. Ja, da noterer vi oss dét! Takker ærbødigst for svar. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 TheIceman10 skrev (5 timer siden): ærbødigst Oh-la-la! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg