Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (Akkurat nå):

Er med på det meste av fest og moro. Shotting også.

Godt å vite. Sjuke priser der nede. Er ikke alltid man gidder å spandere en liter vodka på vors liksom, men det koster mye mindre enn EN drink på byen her. Ca halvparten!

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (19 minutter siden):

Godt å vite. Sjuke priser der nede. Er ikke alltid man gidder å spandere en liter vodka på vors liksom, men det koster mye mindre enn EN drink på byen her. Ca halvparten!

Ai ai, blir fristet til en tur til utlandet med litt fyll og fanteri bare av å tenke på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Ai ai, blir fristet til en tur til utlandet med litt fyll og fanteri bare av å tenke på det. 

Kanariøyene er jo tollfri sone, så ting er billige der nede, ja. Spesielt alkohol. Men egentlig det aller meste.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Sommeren 2022. Det skal bli godt.

Har en kompis med leilighet i Kreta som snakker om å dra ned til sommeren, men er mildt sagt skeptisk. Det ser jo ikke ut som vi får noen vaksine før til høsten heller for oss unge og utenfor risikogruppen. Får satse på sommeren 2022 ja. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Har en kompis med leilighet i Kreta som snakker om å dra ned til sommeren, men er mildt sagt skeptisk. Det ser jo ikke ut som vi får noen vaksine før til høsten heller for oss unge og utenfor risikogruppen. Får satse på sommeren 2022 ja. 

Ser sånn ut. Har bare slått meg til ro med at det får ta den tiden det tar, så får man heller bli positivt overrasket om ting plutselig skulle gå fortere. Jeg holder ikke pusten.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Ser sånn ut. Har bare slått meg til ro med at det får ta den tiden det tar, så får man heller bli positivt overrasket om ting plutselig skulle gå fortere. Jeg holder ikke pusten.

Ja, det er litt der jeg også er nå. Har slått meg til ro med at det vil ta tid så får vi heller bli positivt overrasket om det skulle skje raskere. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Vel. Det siste nå er at man får kveiser av å bli overrasket. Pass på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...