Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Utroligt. Eg tror detter er en rekord historiebøkene. Denner heter jo Minttu. Har noen prøvd alle smakene? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Tror jeg bare har prøvd en av dem. Henner Yiddo har nok testet alle. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Eg har berre prøvd den Pear gjennom nase Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Eg har prøvede den Choco gjennom øre. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Tror jeg bare har prøvd en av dem. Henner Yiddo har nok testet alle. Hunner er et mirakel. Hvordan stiller De Dem til shotting av slikt og lignende på vors hvis det bliver noget Granca-treff? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Hunner er et mirakel. Hvordan stiller De Dem til shotting av slikt og lignende på vors hvis det bliver noget Granca-treff? Er med på det meste av fest og moro. Shotting også. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Er med på det meste av fest og moro. Shotting også. Godt å vite. Sjuke priser der nede. Er ikke alltid man gidder å spandere en liter vodka på vors liksom, men det koster mye mindre enn EN drink på byen her. Ca halvparten! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Blir deilig å kunne sove uten komplikasjoner som jobb, får bare håpe at barna kan holde et akseptabelt lydnivå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Jau, Da har eg akkurat fått vite av en Kompis av meg at Rosenborg er Trondhjems fotballag. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 God natt forresten. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jau, Da har eg akkurat fått vite av en Kompis av meg at Rosenborg er Trondhjems fotballag. Tønna fra Grorud hevder det er Kolstad, men er nok i mindretall. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Granca skrev (19 minutter siden): Godt å vite. Sjuke priser der nede. Er ikke alltid man gidder å spandere en liter vodka på vors liksom, men det koster mye mindre enn EN drink på byen her. Ca halvparten! Ai ai, blir fristet til en tur til utlandet med litt fyll og fanteri bare av å tenke på det. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Tønna fra Grorud hevder det er Kolstad, men er nok i mindretall. Skal ikkje stola på tønner 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ai ai, blir fristet til en tur til utlandet med litt fyll og fanteri bare av å tenke på det. Kanariøyene er jo tollfri sone, så ting er billige der nede, ja. Spesielt alkohol. Men egentlig det aller meste. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Ai ai, blir fristet til en tur til utlandet med litt fyll og fanteri bare av å tenke på det. Sommeren 2022. Det skal bli godt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Sommeren 2022. Det skal bli godt. Har en kompis med leilighet i Kreta som snakker om å dra ned til sommeren, men er mildt sagt skeptisk. Det ser jo ikke ut som vi får noen vaksine før til høsten heller for oss unge og utenfor risikogruppen. Får satse på sommeren 2022 ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Skal ikkje stola på tønner Nei. Det skal egentlig godt gjøres å ta så mye feil. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Har en kompis med leilighet i Kreta som snakker om å dra ned til sommeren, men er mildt sagt skeptisk. Det ser jo ikke ut som vi får noen vaksine før til høsten heller for oss unge og utenfor risikogruppen. Får satse på sommeren 2022 ja. Ser sånn ut. Har bare slått meg til ro med at det får ta den tiden det tar, så får man heller bli positivt overrasket om ting plutselig skulle gå fortere. Jeg holder ikke pusten. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ser sånn ut. Har bare slått meg til ro med at det får ta den tiden det tar, så får man heller bli positivt overrasket om ting plutselig skulle gå fortere. Jeg holder ikke pusten. Ja, det er litt der jeg også er nå. Har slått meg til ro med at det vil ta tid så får vi heller bli positivt overrasket om det skulle skje raskere. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ser sånn ut. Har bare slått meg til ro med at det får ta den tiden det tar, så får man heller bli positivt overrasket om ting plutselig skulle gå fortere. Jeg holder ikke pusten. Vel. Det siste nå er at man får kveiser av å bli overrasket. Pass på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg