BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Har nu funnet syv tusen og sytten, eg gjentar, syv tusen og sytten (7017) fagfellevurderte tidsskriftsartikler, som jeg skal bruke i bacheloroppgaven min. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Aha, var det henne ja? Ja, får ønske dere lykke til, men koker bra her nede nå. Dog usikker på hvor reelt det er eller om det er skremselspropaganda fra en rekke instanser. Den som lever får se. Man kan trøste seg med smittetallene i hvert fall. Foreløpig. Ja positive tall, det er sikkert -og Nordre Follo er jo ikke SÅ ille som først antatt Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ja positive tall, det er sikkert -og Nordre Follo er jo ikke SÅ ille som først antatt Det er sant. Her må man fokusere på alle de positive nyhetene man kan. Få det opp. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Dere har det med å løfte frem skruller i sentrale posisjoner, Ja, Bergen har jo ingen Rita Ottervik. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): eller bare virker det slik? Det bare virker slik Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Rita Ottervik. HOT or NOT? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): HOT or NOT? Til dette delikate spørsmålet har jeg i øye blikk et ingen kommentar. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Får si som vår folkelige og veldig joviale ordfører Marvin Wiseth sa: "Når jeg reiser til Bergen så stiger IQ-snittet i begge byer". Hirr, hirr, hirr. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hirr, hirr, hirr Den var god, Paul Bjarne! Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Når jeg reiser til Bergen så stiger IQ-snittet i begge byer". For Trondheims del hadde han nok helt rett. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Rita er halvsøstra til pervo-Kråkki. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Den var god, I know. Forøvrig så kjenner jeg en som faktisk heter Paul Bjarne. Du var nærmere enn demses visste. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Rita er halvsøstra til pervo-Kråkki. Takk for bekreftelsen . Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Enkelte skjønner det bare ikke. Trist. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Rita er halvsøstra til pervo-Kråkki. Dette må vel anses som allmenn lærdom nå, eller overvurderer jeg den gemene hop i vårt kjære land? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Enkelte skjønner det bare ikke. Trist. Det er jo det. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Dette må vel anses som allmenn lærdom nå, eller overvurderer jeg den gemene hop i vårt kjære land? Her i fjøset har vi så langt bare hatt en mistanke om dette slektskapet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hei ThomasM Han er tilbake ja. Hei. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2021 Lytter til Dimmu Borgir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg