Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (9 minutter siden):

Endte vel opp med 20 centimeter fra meg

Kan jo også ha vært "et sjekketriks", dette. Mener å huske at du var veldig fornøyd med utseendet dit her om dagen, da du så deg selv i speilet. Hvis jeg da ikke blander deg sammen med et annet nick her inne. I så fall beklager jeg for vekslingen.

Endret av Fjøs tran sen
Lenke til kommentar

Kvinner har en egen måte å nedverdige meg på under corona. Iskalde og stikkende blikk, hold deg unna meg-holdning. Jeg har alltid merket litt motstand fra det motsatte kjønn ute i samfunnet, men coronaen har tatt det til nye høyder. Jenter har den evnen til å squashe gutter som en bug, uten å egentlig si noe. Man merker det på væremåten dems. Avstanden, blikkene, kroppsspråket.

Lenke til kommentar
Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden):

Kan jo også ha vært "et sjekketriks", dette. Mener å huske at du var veldig fornøyd med utseendet dit her om dagen, da du så deg selv i speilet. Hvi jeg da ikke blander deg sammen med et annet nick her inne.

Har ikke tid til sånne greier nå. Skole, mat, jobb, drikking og trening. Det er alt jeg trenger for at overleve.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (2 minutter siden):

Kvinner har en egen måte å nedverdige meg på under corona. Iskalde og stikkende blikk, hold deg unna meg-holdning. Jeg har alltid merket litt motstand fra det motsatte kjønn ute i samfunnet, men coronaen har tatt det til nye høyder. Jenter har den evnen til å squashe gutter som en bug, uten å egentlig si noe. Man merker det på væremåten dems. Avstanden, blikkene, kroppsspråket.

Det handler om selvtillit og kroppsholdning. Få det opp. Det er ikke rocket science.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Kan det være at du har tett filter nå? Hva om de ikke liker deg der og da? Vil ikke ha noe med deg å gjøre? Der er opptatt med noe annet, og går "slalom" av hensyn til seg selv og andre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...