BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (15 minutter siden): Her har det ikke vært covid-19 smitte i det hele tatt!! Modalen med 370 innbyggere Eg bur der nu. Sitter i gyngestol i min nye hus og nipper til et glass med Chardonnay. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Helsemyndigheten har jo sagt klart i fra om at veldig mye av smittespredningen skyldes nettopp for dårlig smittevern hos en del mennesker. Kune du ikke like godt sagt utlendinger, for det er jo dit du vil (helt uten ?). Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg bur der nu. Sitter i gyngestol i min nye hus og nipper til et glass med Chardonnay. 371 innbyggere der nå altså... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): 371 innbyggere der nå altså... Ja, og flere skl der bli. Eg har funne meg ei budeie. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg har funne meg ei budeie. Spenstig utvikling. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Ja, og flere skl der bli. Eg har funne meg ei budeie. Meeeeeeeget flott! Hvem har størst daier? (Dumt spørsmål kanskje) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Formell overlevering av riksretttiltalen skjer nå (ser på NRK.no) Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (9 minutter siden): Endte vel opp med 20 centimeter fra meg Kan jo også ha vært "et sjekketriks", dette. Mener å huske at du var veldig fornøyd med utseendet dit her om dagen, da du så deg selv i speilet. Hvis jeg da ikke blander deg sammen med et annet nick her inne. I så fall beklager jeg for vekslingen. Endret 26. januar 2021 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Kvinner har en egen måte å nedverdige meg på under corona. Iskalde og stikkende blikk, hold deg unna meg-holdning. Jeg har alltid merket litt motstand fra det motsatte kjønn ute i samfunnet, men coronaen har tatt det til nye høyder. Jenter har den evnen til å squashe gutter som en bug, uten å egentlig si noe. Man merker det på væremåten dems. Avstanden, blikkene, kroppsspråket. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 These pretzels are making me thirsty Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Meeeeeeeget flott! Hvem har størst daier? (Dumt spørsmål kanskje) La meg si det slik. Når henner fyller handleposer fulle av vann, og putter under toppen, så får henner såvidt større enn meg. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 dengelgen skrev (5 minutter siden): Chardonnay Finnes i mange prisklasser denne druen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Kan jo også ha vært "et sjekketriks", dette. Mener å huske at du var veldig fornøyd med utseendet dit her om dagen, da du så deg selv i speilet. Hvi jeg da ikke blander deg sammen med et annet nick her inne. Har ikke tid til sånne greier nå. Skole, mat, jobb, drikking og trening. Det er alt jeg trenger for at overleve. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Finnes i mange prisklasser denne druen. Her har du rotet litt med siteringen,fjøsnisse Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Kvinner har en egen måte å nedverdige meg på under corona. Iskalde og stikkende blikk, hold deg unna meg-holdning. Jeg har alltid merket litt motstand fra det motsatte kjønn ute i samfunnet, men coronaen har tatt det til nye høyder. Jenter har den evnen til å squashe gutter som en bug, uten å egentlig si noe. Man merker det på væremåten dems. Avstanden, blikkene, kroppsspråket. Det handler om selvtillit og kroppsholdning. Få det opp. Det er ikke rocket science. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Kvinner har en egen måte å nedverdige meg på under corona. Iskalde og stikkende blikk, hold deg unna meg-holdning. Jeg har alltid merket litt motstand fra det motsatte kjønn ute i samfunnet, men coronaen har tatt det til nye høyder. Jenter har den evnen til å squashe gutter som en bug, uten å egentlig si noe. Man merker det på væremåten dems. Avstanden, blikkene, kroppsspråket. Kan det være at du har tett filter nå? Hva om de ikke liker deg der og da? Vil ikke ha noe med deg å gjøre? Der er opptatt med noe annet, og går "slalom" av hensyn til seg selv og andre? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): These pretzels are making me thirsty Mornings, Owen! Hvordan går døgningen? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Har ikke tid til sånne greier nå. Skole, mat, jobb, drikking og trening. Det er alt jeg trenger for at overleve. Tar din forklaring til etterretning. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): These pretzels are making me thirsty Med tung vekt på første ord i uttalen. Theeeese ............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg