Tyttebærtryne Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Mr Fawk skrev (4 minutter siden): Det muterte viruset. Er det farligere, eller bare mer smittsomt? Du har ikke sett noen nyhetssendinger? Lest nettaviser? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Det er jo det man frykter da, og det handler om å bremse utviklingen. Da synes jeg det er søtt at voksne drar fra risikoområder til andre kommuner for å dra på polet. Job fu....g well done. Det er faen så irriterende for oss andre, som har klart å følge det som er av tiltak hittil. Det finnes alltid noen gjøker, som bare skal tenke på seg selv. Men har det ikke vært mistenkt at den britiske varianten har vært i omløp her en stund og at man da kanskje burde ha sett en stigning allerede? Kan jo selvsagt kommer, men håper de fine tallene fortsetter. Er uansett innstilt på at alt jeg gjør av skole eller jobb blir digitalt, og at sosial aktivitet bare kan droppes frem til sommeren, så det går fint. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Er svært lite smitte her bortsett fra i arbeidscampene hos Art. Art har nok en egen bunker med nok forsyninger til 2035 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Blir bra når man kan gå på kino igjen. Den nye Bond-filmen fortjener et kinobesøk til høsten Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): men håper de fine tallene fortsetter. Er uansett innstilt på at alt jeg gjør av skole eller jobb blir digitalt, og at sosial aktivitet bare kan droppes frem til sommeren, så det går fint. Håper jeg også. Du har en fin tilnærming, litt mer moden enn det man forventer av ungdom. Keep up the good work, and spread the word, så skal man se at den sosiale aktiviteten blir bedre før sommeren. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Blir bra når man kan gå på kino igjen Ford v Ferrari var den siste filmen jeg så på kino, januar i fjor Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 dengelgen skrev (4 minutter siden): Art har nok en egen bunker med nok forsyninger til 2035 Uansett sjukt irriterende at de utenlandske arbeiderene kommer med covid attester man ikke kan stole på. Greit at de går rett i karantene, men allikevel. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Skal du ikke skrive noe, Fjøstransen? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): covid attester man ikke kan stole på Det er ALLTID noen som vil lure systemet Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Uansett sjukt irriterende at de utenlandske arbeiderene kommer med covid attester man ikke kan stole på. Greit at de går rett i karantene, men allikevel. De går i karantene? Jøss. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Det er ALLTID noen som vil lure systemet De må jo tjene penger de også, men de burde ikke sluppet inn i første omgang. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Just now, dengelgen said: Ford v Ferrari var den siste filmen jeg så på kino, januar i fjor Bra film Godt mulig kinoen her er åpen, er ikke så sosial av meg så pandemi eller ikke pandemi gjør ingen stor forskjell. Men savner sex da. Vet ikke hva annet man savner..friheten..kanskje det å slippe å ha corona i bakhodet hele tiden. Vi hadde et carefree og deilig liv i 2019...vi visste bare ikke hvor godt vi hadde det og tok det for gitt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): De går i karantene? Jøss. Verftene tester dem ved ankomst og så etter to eller tre dager igjen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Det er ALLTID noen som vil lure systemet Falske attester var jo varslet. Man kan jo lage dem selv på PC. "Erre detta skattepenga mine går tell?". Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Jaja, får håpe jeg slipper å bli permittert. I dag ble alle de som jobber i Telia-butikkene som stengte permittert. Endret 25. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): vi visste bare ikke hvor godt vi hadde det og tok det for gitt Vi tar altfor mye for gitt egentlig, men pandemien forsterker det ganske kraftig - det vi savner mener jeg Edit Dårlig norsk (som du pleier å skrive..) 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jaja, får håpe jeg slipper å bli permittert. I dag ble alle de som jobber i Telia-butikkene som stengte permittert. Er vel nok butikker i resten av landet? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): I dag ble alle de som jobber i Telia-butikkene som stengte permittert. Heisann! Det er ikke bra Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er vel nok butikker i resten av landet? Joa, men trafikken falt ganske så drastisk uten intern og eksterne forhandlerne i Oslo og omegn i dag. Var veldig rolig. Når landet stengte ned i mars 2020 ble vi plassert på en annen avdeling deler av arbeidsdagen, så får heller håpe det blir noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg