Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Henger her til rundt 01 tenker jeg, Du rekker kanskje 2 innlegg da...med denne sirupen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du rekker kanskje 2 innlegg da...med denne sirupen Makan til sirup! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Forsatt for høyt i Oslo, er noen bydeler med veldig høy smitte hvor det ikke blir bedring. Som Stovner og Søndre Nordstrand osv. Ja, husker ikke hvor det var, eller i hvilken bydel, men var en artikkel om et stort smitteutbrudd i en av bydelene. Mulig det var Dagbladet og Stovner. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Ja, husker ikke hvor det var, eller i hvilken bydel, men var en artikkel om et stort smitteutbrudd i en av bydelene. Mulig det var Dagbladet og Stovner. Eg har nu putte den virus i din morgenkaffe. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Må si meg fornøyd med dette. Lukter det SKÅÅÅÅÅL senere i dag grunnet disse nyheter? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Eg har nu putte den virus i din morgenkaffe. Flått, Der skal nok kila godt i den munnvikerne når eg drikke den morgenkaffi seinare i dag. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Lytter på denne Skal ta tiden på dette innlegget, spennende! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Oslo Stemmer forøvrig at det blæser så mæget i store deler af landet nu, at dajerna blæser af balkongerna? Har Dem personlig hatt problemer med detter? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Skal ta tiden på dette innlegget 35.64 Ny rekord! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Lukter det SKÅÅÅÅÅL senere i dag grunnet disse nyheter? Det er ikke umulig, men jeg lover ingenting. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er ikke umulig, men jeg lover ingenting. Har demses roet ned på den Hansa drikking? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Glemte fandeme sekken min på jobb i i går. Må innom der i dag mellom forelesningene, for der ligger den andre pc-en, mobillader, kakeboksen, skolebøkene, tøflene, en pakke med Norvegia, tannbørsten og skøytene mine. Velkommen tilbake for mer informasjon i morgen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 SirOwen™ skrev (18 minutter siden): Har meldt overgang til Burnley. Glory-hunter! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Blir det drikking og herjing i morgen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Glemte fandeme sekken min på jobb i i går. Må innom der i dag mellom forelesningene, for der ligger den andre pc-en, mobillader, kakeboksen, skolebøkene, tøflene, en pakke med Norvegia, tannbørsten og skøytene mine. Velkommen tilbake for mer informasjon i morgen. Hvordan går det med den Gjende-spising? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Granca skrev (4 minutter siden): Stemmer forøvrig at det blæser så mæget i store deler af landet nu, at dajerna blæser af balkongerna? Har Dem personlig hatt problemer med detter? Jeg har Parasoll å beskytte meg med når jeg går ute. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2021 1 minute ago, Granca said: Glory-hunter! I know 🙈🙈 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg har Parasoll å beskytte meg med når jeg går ute. Hvor stor balkong har Dem egentlig? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Har demses roet ned på den Hansa drikking? Er det ikke skålingen som har blitt roet ned? Uansett blir det nok en skål nå som jeg kjenner etter ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er det ikke skålingen som har blitt roet ned? Uansett blir det nok en skål nå som jeg kjenner etter ... Ah, det var sånn det var ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg