Sir Ale Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Just now, dengelgen said: Du har kongetro på dette konseptet? Hehe, nei. Jeg opprettet Helt Harald og Petter Uteligger fordi jeg vet folk på VGD hater TV2-programmer. Men skal se på Petter siden det er filmet i Fredrikstad. Så han ofte rundt i byen her i 2019. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Så han ofte rundt i byen her i 2019. Tar lang tid før det kommer på skjermen slike program 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg tror Petter mener godt, men jeg tror det handler mest om han selv nå. I grupper på Facebook begynner folk å innse det, at han gjør dette mest fordi han vil på tv. Men hvis han kan hjelpe folk på veien og belyse hvilken flott jobb FFK gjør med gatelaget, be my guest. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Er ikke MODene ferdig moddet på den andre siden? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) Ser at det er fem helt nye deltakere som skal være med på Kongen Befaler https://presse.discovery.no/pressweb/5efc8de389746/post/atle-antonsen-far-nye-undersatter-i-kongen-befaler Endret 20. januar 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 431 nye smittede siste døgn 10 nye smittede i Bergen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Har Yiddo sviktet sitt daglige kall? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Hei, hei. Direkte inne fra Folkehelseinstituttets lokaler på Lindern. Har vært en del intervjuer utover kvelden, så flott at Elgen oppdaterer for meg så lenge. 431 er meget korrekt. I overkant av 237 færre enn forrige onsdag. Oslo med stigning på fem i dag også fra dagen før, det vil si 118 nye smittede. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 dengelgen skrev (48 minutter siden): 431 nye smittede siste døgn 10 nye smittede i Bergen Blir det åpnet for skjenking i Bergen nå? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (6 minutter siden): Blir det åpnet for skjenking i Bergen nå? Ja , tror det Men folk er vel skeptiske enda til å herje vilt på byen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 dengelgen skrev (5 minutter siden): Ja , tror det Men folk er vel skeptiske enda til å herje vilt på byen Ja, med god grunn. Positivt at trenden er synkende, men den kan fortsatt bli stigende igjen.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Ja, med god grunn. Positivt at trenden er synkende, men den kan fortsatt bli stigende igjen.. Ja, men vi er heldige i Norge sammenlignet med andre land Rimelig lei, men det begynner å lysne med vaksinen og slikt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) dengelgen skrev (7 minutter siden): Ja, men vi er heldige i Norge sammenlignet med andre land Rimelig lei, men det begynner å lysne med vaksinen og slikt Norge, Finland og Island virker egentlig og være annerledes landene i Europa. Resten av landene sliter. Ja, du sier noe. Nye høydepunktet er å sjekke oppdateringen med hvor mange som er vaksinert hver dag kl 13 nå.. Går treigt da, men det kommer seg. Endret 21. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): høydepunktet er å sjekke oppdateringen med hvor mange som er vaksinert hver dag kl 13 nå Virker absurd at dagens høydepunkt er dette her! Men slik er det i en pandemi, dessverre... Hørte noen klage på at de ville bruke idrettshaller for vaksinering dog, hallo! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) dengelgen skrev (Akkurat nå): Virker absurd at dagens høydepunkt er dette her! Men slik er det i en pandemi, dessverre... Hørte noen klage på at de ville bruke idrettshaller for vaksinering dog, hallo! Ups, jeg mente selvsagt ikke Sverige i innlegget over, men Finland. Vi får håpe de får opp dampen med vaksineringen. Mye logistikk enda, samt en del begrensninger på leveransene. Endret 21. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Sverige i innlegget over, men Finland Jeg lurte litt på det ja, har ikke hørt noe fra Sverige på en god stund, men Dr Tengele dreit seg loddrett ut -ingen tvil om det.. Positivt at flere vaksiner blir snart godkjent -slik at det kan gå raskere Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) dengelgen skrev (3 minutter siden): Positivt at flere vaksiner blir snart godkjent -slik at det kan gå raskere Pga usikkerhet rundt leveranser så holdt de også igjen mellom 60-100k doser for å bygge et beredskapslaget. Men nå ble 40 000 fordelt ut til kommunene denne uken. Så bør kunne gå litt raskere nå som 140 000 doser er fordelt ut. Så blir det godkjent en ny vaksine 29.januar også! Endret 21. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Tar kvelden jeg nå. Good night. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): doser Jeg er litt forvirret om dette med doser, hvor mange personer kan bli vaksinert pr. dose? Siden du er eksperten mener jeg... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Good night. Nattinatt, Deila! Stille her i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg