BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Grealish skrev (4 minutter siden): Jeg er langt ifra den beste. Men jeg er i alle fall en angrende synder. Du hadde noen utrolig flotte rants. Det var på sin plass. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Slutten av mai. Jævlig klar for å bli ferdig ja, men det går fort. Har frist 1.juni på bacheloren ser jeg, men leverer ila mai da. Skal bli deilig og bli ferdig med dette. Ser frem mot bedre tider til sommeren og litt lettelser i samfunnet også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Har frist 1.juni på bacheloren ser jeg, men leverer ila mai da. Skal bli deilig og bli ferdig med dette. Ser frem mot bedre tider til sommeren og litt lettelser i samfunnet også. Da blir både du og Yiddo driten fuld? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Da blir både du og Yiddo driten fuld? Skal feires med champagne og daievifting fra balkisen ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Har frist 1.juni på bacheloren ser jeg, men leverer ila mai da. Skal bli deilig og bli ferdig med dette. Ser frem mot bedre tider til sommeren og litt lettelser i samfunnet også. Ja, har troen på det selv. Jobber endelig med strukturerte folk, så det bør gå greit. Det skal bli utrolig godt med sommer, ja. Håper selvsagt på et par legendariske turer denne sommeren også. Blir det innenlands, så går det helt fint. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Skal feires med champagne og daievifting fra balkisen ja. Så bærer det ned til det Kontraskjær der hanner Franner venter? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 New Orleans Saints, 3-0 up. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Bare huske å ikke spørre Franny om hvorfor han ikke skriver forståelig, og bare poster ræl og linker til musikk i fotballtråder, så går det helt fint. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Ja, har troen på det selv. Jobber endelig med strukturerte folk, så det bør gå greit. Det skal bli utrolig godt med sommer, ja. Håper selvsagt på et par legendariske turer denne sommeren også. Blir det innenlands, så går det helt fint. Det er godt å høre. Er selv på gruppe med en strukturert person, så dette skal gå bra. Så kan vi puste ut etter 3 år og en bachelorgrad i bagasjen til sommeren. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Så bærer det ned til det Kontraskjær der hanner Franner venter? Jau, men sjølvsagt. Tenkte å høre om du ville være dommer i denne boksekamp? Endret 17. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Det er godt å høre. Er selv på gruppe med en strukturert person, så dette skal gå bra. Så kan vi puste ut etter 3 år og en bachelorgrad i bagasjen til sommeren. Det skal bli meget behagelig. Slippe å tenke på karakterer, frister, forelesninger også videre. Men regner med at vi blir invitert som gjesteforelesere til høsten, men det er bare en ære. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Vil dere bli mindre å se på VGD og her når dere er ferdig utdannet? Om så er så er det synd ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølvsagt. Tenkte å høre om du ville være dommer i denne boksekamp? Nei, eg er Hanner Yiddo sin adjutant. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Vil dere bli mindre å se på VGD og her når dere er ferdig utdannet? Om så er så er det synd ... Neida, ikke mindre. Det har jeg ingen som helst planer om. Svikter ikke brødre. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Vil dere bli mindre å se på VGD og her når dere er ferdig utdannet? Om så er så er det synd ... Ingenting å bekymre seg over Moen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Det er bra! Vi trenger brukere som dere. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Nei, eg er Hanner Yiddo sin adjutant. Flott(?) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Får legge meg jeg da om jeg skal klare å stå opp til denne forelesningen 08:30.. Good night people. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Jau, snart seng her også. Bare se ferdig rakkeren U-571. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Flott(?) Jau men sjølsakten, me forbereder oss på traktormafiaen, derfor eg har gjort research i heimtraktane til hanner Franner ei stund ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg