G Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 (endret) Veldig snakk om røyking. Coronavirus går litt hardere til verks på alvorlig syke røykere, så vet man det. Forresten, mighty nice stemme på 14-åringen: https://www.dagbladet.no/video/-vil-huske-dette-i-arevis/qRDWJ488 Endret 28. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Melder om null Corona her ved tregrensa 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Skjer det noe spennende? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Skjer det noe spennende? Nja, Molde slo Aalesund 5-2 idag, Aafk ble visstnok rundspilt. Ja, også er det dette Corona viruset da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nja, Molde slo Aalesund 5-2 idag, Aafk ble visstnok rundspilt. Ja, også er det dette Corona viruset da. Hehe Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 33 minutes ago, Biggus Dickus said: Melder om null Corona her ved tregrensa Ikke røyke da, øker sjansene for corona Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 (endret) Jobber med ungdom denne helgen. Er et tilbud som jeg synes er fantastisk og jeg skulle ønske jeg viste om som ungdom. De kan komme hit og være sosial, spille billijard osv. Med voksne til stede. Er forbyggende mtp. rus. Endret 28. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
G Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 (endret) 16 minutes ago, Ale-Fawk said: Ikke røyke da, øker sjansene for corona Nikotinplaster. Er vel 2 kvadratmeter hud å plastre det på, så man bør ikke være redd for ikke å få sin daglige dose. Forresten, røykeplaster burde vært sterkt subsidiert synes jeg Hvis du tar i for hardt med røykeplaster, så er det sikkert noen kannibaler på Borneo som ville fått seg et festmåltid. Tenke seg ferdigrøykt nordmann.. Øyh.. dette var staselig. Skikkelig retro greier. Hva synes de Granca? Spoiler Endret 28. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 4 minutes ago, Omnia vincit amor said: Jobber med ungdom denne helgen. Er et tilbud som jeg synes er fantastisk og jeg skulle ønske jeg viste om som ungdom. De kan komme hit og være sosial, spille billijard osv. Med voksne til stede. Er forbyggende mtp. rus. Rørende å lese. Viktig jobb! Mange ungdommer trenger bare litt riktig veileding for å komme på rett kjøl igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Rørende å lese. Viktig jobb! Mange ungdommer trenger bare litt riktig veileding for å komme på rett kjøl igjen. Ikke sant? Men her kommer folk fra alle kanter. Det er mye innvandrere men er glad at de har et sted å komme til. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Hva synes de Granca? Vet ikke helt hva De vil frem til her... Har aldri tatt en trekk. Men jeg vil benytte anledningen til å si at jeg nå i disse virustider nesten har sluttet å slikke på dørhåndtak. Og jeg vil oppfordre andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 3 minutes ago, Omnia vincit amor said: Ikke sant? Men her kommer folk fra alle kanter. Det er mye innvandrere men er glad at de har et sted å komme til. Har du sett dokumentaren Ungdommens råskap? Syns den belyser det temaet på en solid måte. Alle ungdommer har mye å gi, et talent som de ofte ikke vet om selv at de har engang. Er noen fantastiske lærere i den filmen som fikk meg til å felle en tåre. Medmenneskelighet er nøkkelordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Har du sett dokumentaren Ungdommens råskap? Syns den belyser det temaet på en solid måte. Alle ungdommer har mye å gi, et talent som de ofte ikke vet om selv at de har engang. Er noen fantastiske lærere i den filmen som fikk meg til å felle en tåre. Medmenneskelighet er nøkkelordet. Amen. Har hørt om den. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Vet ikke om det kan komme til nytte. Men sånn i tilfelle de skulle ønske det foreviget. Sjekk antall Likes Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 Reply to this topic... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Vet ikke om det kan komme til nytte. Men sånn i tilfelle de skulle ønske det foreviget. Sjekk antall Likes Nei. Har sett Omen... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Nei. Har sett Omen... Det har jeg også! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det har jeg også! Er nok den mest gufne filmen jeg har sett. Var ikke gammel da jeg så den heller. Som en god nr to kommer 'Det er morderen som ringer''. Er visst blitt en kultfilm nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 SirOwen skrev (21 minutter siden): Reply to this topic... Reply my topic!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg