Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): I natt skal du bli pumpa på Haukeland HYYYL jobber ikkje så det er bortkasta HAHA Hamna på sjukehus ein gong etter å ha brekt eit ribbein, måtte ikkje bli pumpa, fordi det er berre småjneter som treng det sa legen..... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (9 minutter siden): stolt av der man kommer fra Mens husk at du har lovet din mor å slutte med skulderputer fra 1. februar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Har det ikke vært litt snakk om WASP på VGD i det siste? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 1 minute ago, dengelgen said: HYYYL jobber ikkje så det er bortkasta HAHA Hamna på sjukehus ein gong etter å ha brekt eit ribbein, måtte ikkje bli pumpa, fordi det er berre småjneter som treng det sa legen..... Er du forelsket i Hyyyl? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Mens husk at du har lovet din mor å slutte med skulderputer fra 1. februar. Nei, nu har eg aldrig. Eg skl seie Dem følge med. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Har faktisk "opptrådt" for 5000-6000 i Spektrum. Heisann! På MGPjr? Nei eg tøyser med deg Ohlai/Yiddo! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Er du forelsket i Hyyyl? Kan ikkje seie det, har for dårleg grunnlag for å verte forelska, litt vanskeleg på eit enonymt forum utan bilde eller video Men ho er hyggeleg og snill 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Eg skl seie Dem følge med. Jau, eg og hunner Mou are ze chosen ones. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Heisann! På MGPjr? Nei eg tøyser med deg Ohlai/Yiddo! Ja, men der er du god. Men eg kan seie så mykje. Då det var premiere på en av filmene til Ringenes Herre. Var et sinnsykt show her hjemme. Noen av skuespillerne kom til Norge og det var satt opp et voldsomt show. Var en del av det og møtte noen av skuespillerne etterpå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Here we go Sjå her ja, dette byrjar å likne noko (eg seier aldri byrjar då men men) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, men der er du god. Men eg kan seie så mykje. Då det var premiere på en av filmene til Ringenes Herre. Var et sinnsykt show her hjemme. Noen av skuespillerne kom til Norge og det var satt opp et voldsomt show. Var en del av det og møtte noen av skuespillerne etterpå. Viggo Mortensen var der? Hugser nokre intervjuer og slikt, men no har eg berre sett 1.5 film av det greiene der, ikkje min kopp av te for å seie det slik.... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Here we go ... Kva med denne? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Men 25 minutt vart litt lenge no, Stormester Moen! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Granca skrev (8 minutter siden): Jau, eg og hunner Mou are ze chosen ones. Hunner Mou? Hallo i luken! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 dengelgen skrev (3 minutter siden): Viggo Mortensen var der? Hugser nokre intervjuer og slikt, men no har eg berre sett 1.5 film av det greiene der, ikkje min kopp av te for å seie det slik.... Det er korrekt. I tillegg var han som spilte Gollum, Andy Serkis?; der, så det var ganske kult. Veldig hyggrlige folk. Det skal sies. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Tina Turner med Steamy Windows på MTV no Er Tina ei lita grisejente? Eg trur det! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det er korrekt. I tillegg var han som spilte Gollum, Andy Serkis?; der, så det var ganske kult. Veldig hyggrlige folk. Det skal sies. Viggo er kul! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Viggo er kul! Jepp, en legende, som nesten kan sidestilles med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg