BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har ein kamerat som aldri har høyrd på noko av det eg liker og er på min alder, han har LP-plater av Blondie osv Ufattelig kpr forskjellig smak ein kan ha SI Jeg elsker at du kjører på med dialekt. Den jeg ikke har peiling på. Viktig å kjenne sin egen tilstedeværelse. Men forskjellig smak er det selv om jeg synes jeg er ganske allsidig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Har verten lagt seg? Granca du tenker på? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Øy er en bra fyr. Unblocka skrivesperra mi etter at jeg urettsmessig ble utestengt Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Er det en dame? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg elsker at du kjører på med dialekt. Den jeg ikke har peiling på. Viktig å kjenne sin egen tilstedeværelse. Men forskjellig smak er det selv om jeg synes jeg er ganske allsidig. Trur det var noko eg ikkej tok der, Ohlai om tilstedværelse Men kan sei så mykje at eg var på Helvete 3-4 månader før Øystein Aarseth vart drept, knallhardt miljø på den tida Då vart eg hooka på BM for alvor -aldri filosofien men stemniga i musikken Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): Har verten lagt seg? Kven? Neppe. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Hvor mange Hansa er det igjen, Reodor Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Øy er en bra fyr. Unblocka skrivesperra mi etter at jeg urettsmessig ble utestengt Øy? Kem er det Mister fawk? Vart du imponert då eg tok den gele til middag-referansen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Trur det var noko eg ikkej tok der, Ohlai om tilstedværelse Men kan sei så mykje at eg var på Helvete 3-4 månader før Øystein Aarseth vart drept, knallhardt miljø på den tida Då vart eg hooka på BM for alvor -aldri filosofien men stemniga i musikken Mulig dårlig formulert av meg, men tenkte mer på at man er stolt av der man kommer fra. Høres for øvrig hardt ut. Jeg har bare opplevd Jaa9 og OnklP på Rockefeller. Ble noen slåsskamper der, men pysete greier. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Just now, dengelgen said: Øy? Kem er det Mister fawk? Vart du imponert då eg tok den gele til middag-referansen? Ja, veldig imponert. Lasse&Geir er filmkunst. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Hvor mange Hansa er det igjen, Reodor Fortsatt 7, går tregare no har eg tatt den dengelgen denFelgen misforståelsen her? I hvertfall så SKULLE det ha vore denFelgen som Ben Redddic Fy Fasan seier om Reodor Felgen i Flåklypa Grand Prix 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Just now, dengelgen said: Fortsatt 7, går tregare no har eg tatt den dengelgen denFelgen misforståelsen her? I hvertfall så SKULLE det ha vore denFelgen som Ben Redddic Fy Fasan seier om Reodor Felgen i Flåklypa Grand Prix Skuffende. Drikk til du stuper Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Skuffende. Drikk til du stuper Tøysegutt! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 I natt skal du bli pumpa på Haukeland Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Mulig dårlig formulert av meg, men tenkte mer på at man er stolt av der man kommer fra. Høres for øvrig hardt ut. Jeg har bare opplevd Jaa9 og OnklP på Rockefeller. Ble noen slåsskamper der, men pysete greier. Den dagen eg var på Helvete var dagen etter eg hadde vore på Metallica-konsert i Spektrum Metallica er jo pop i forhold te BM- men då eg jobba i fengse vart eg kjend med ein "satanist" eller wannabesatanist og hna lede meg vidare inn i BM sin ljose verd for å seie det slik..... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Den dagen eg var på Helvete var dagen etter eg hadde vore på Metallica-konsert i Spektrum Metallica er jo pop i forhold te BM- men då eg jobba i fengse vart eg kjend med ein "satanist" eller wannabesatanist og hna lede meg vidare inn i BM sin ljose verd for å seie det slik..... Oi, såpass ja. Har faktisk "opptrådt" for 5000-6000 i Spektrum. Men Metallica kan jeg være med på. Det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg