TitanSable Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 4 minutes ago, Granca said: Tror faktisk jeg ligger på ca 10-15 euro dagen når jeg ikke har besøk her. Frokost, frukt, drikke og middag hjemme koster lite. Jeg klarer ikke huske en dag i voksenlivet mitt som jeg har brukt så lite penger. Imponerende selv i Spania. Kudos. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Pengebruken min er også totalt ute av kontroll, selv om jeg anser meg selv som en kontrollfreak. Er nok litt sannhet at man bruker mer penger når man kan gå rundt å tæppe. Bare til nå i dag i Fredrikstad sentrum har jeg brukt 2000 kroner. Betalte psykologen, 150 kr for snacks til helgen på Rema, medium pizza med drikke 150 kr, samt en ny jakke. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Snart bakte poteter her. Med mais, ost, kryddersmør og rømme Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 2 minutes ago, Biggus Dickus said: Snart bakte poteter her. Med mais, ost, kryddersmør og rømme Digg med en røyk etter maten Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 TitanSable skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke huske en dag i voksenlivet mitt som jeg har brukt så lite penger. Imponerende selv i Spania. Kudos. TitanSable skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke huske en dag i voksenlivet mitt som jeg har brukt så lite penger. Imponerende selv i Spania. Kudos. Mange dager er det null, forsåvidt. DVS at jeg spiser og drikker ting jeg har i kjøleskap og fryser. Men det må jo regnes en pris på dette også. Når det er sagt så er det helt sikkert mange dager her jeg ikke bruker 5 euro en gang. 1,5 liter cola koster 12 kr. Vann nesten gratis, 15 kr for 5 liter. Liten baguette 3 kr, to egg 3 kr. 2 appelsiner 4 kr. 3 wienerpølser 10 kr osv. Går an å leve utrolig billig her. Kjekt at Kanariøyene er tollfritt område... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Synger denne så ofte jeg kan om dagen siden den mest sannsynlig ikke kan synges neste sesong: 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Synger denne Er De blondinen foran til venstre? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er De blondinen foran til venstre? Selvsagt, elsker De meg? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Hugser dere Jamie O'Hara Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Hugser dere Jamie O'Hara Var det han med bart? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Selvsagt, elsker De meg? Usikker, men det er ikke langt unna. Var alle nattkjoene til vask denner dags? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Hugser dere Jamie O'Hara Keeperen til Stockport i 77/78-sesongen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Usikker, men det er ikke langt unna. Var alle nattkjoene til vask denner dags? De har et øye for detaljer, men det er selvsagt korrekt. Den lokale vaskedamen i 782 High Road hadde stukket av med alle nattkjoler denner dag. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): denner dag. Blir De med, så gifter vi oss med Hanner Franner på det KontraSkjær 17. mai! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Blir De med, så gifter vi oss med Hanner Franner på det KontraSkjær 17. mai! Utroligt, betyr det at det vil bli KanonSalutt der for oss? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utroligt, betyr det at det vil bli KanonSalutt der for oss? Går ut fra det! Et under atter ikke flerer velger at gifte sig paa denner dato. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 3 hours ago, TitanSable said: Har det noe å si egentlig? Dersom man ikke liker en serie eller film så blir jo ikke det forandret av andres meninger. Var jo en del kritikere som slaktet sesong 1 også, så det finnes ingen "fasit". Joooooooda, finnes bare MIN fasit..!!!enenen!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 3 hours ago, Ale-Fawk said: Innrømmer glatt at jeg er en kortslave. Er jo så himla enkelt i dag, kan bare tæppe eller hva faen det heter. Altså ikke slå kode, men bare legge kortet oppå også er det betalt. Har man blitt vant til det, så går man ikke tilbake til sedler og mynter. Skal også sies at jeg har noen tvangstanker når det kommer til telling av mynter og slik. Finner jeg ikke en krone som jeg visste jeg hadde, så blir jeg litt stressa. Kort er enkelt og greit, og det enkle er ofte det beste. Helt enig, kortbruk ftw. Slipper de helvetes myntene og tjukk lommebok. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (2 timer siden): Digg med en røyk etter maten Røyker ikke hjemme. Røyker veldig lite, blir nok mest over en iskald bayer eller to. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Røyker jeg ikke minst 40 om dagen, så blir jeg forbannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg