Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (5 minutter siden):

Hvor mye så du? 

Nemlig..

Har sett alt og det var kanskje det mest åpenbare jeg har sett.. Beklager men det er en idiotisk serie. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Som jeg sa det er alt for mye å se på, jeg aner ikke hva dere snakker om.  Derfor Your moves are weak!

Er en serie om en seriemorder som lager sin egen sekt.. Fyren er såpass genial at han klarer å forsvinne ut av tynne luften..Var helt OK fram til jeg innså at de gjorde det samme om og om igjen.. Politiet er åpenbart helt hjernedøde. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Har sett alt og det var kanskje det mest åpenbare jeg har sett.. Beklager men det er en idiotisk serie. 

Haha, vet ikke hva jeg skal le mest av, her er alternativene: 

1) Du så samtlige episoder av en serie du fant idiotisk

2) Du kaller en awardwinning tv-serie for idiotisk

beluga lol GIF

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Fyren er såpass genial at han klarer å forsvinne ut av tynne luften..Var helt OK fram til jeg innså at de gjorde det samme om og om igjen..

Og....dette skjedde ikke. Kan det være at du sov halvparten av tiden mens serien rullet på skjermen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (11 minutter siden):

Haha, vet ikke hva jeg skal le mest av, her er alternativene: 

1) Du så samtlige episoder av en serie du fant idiotisk

2) Du kaller en awardwinning tv-serie for idiotisk

At en serie har vunnet priser betyr ikke nødvendigvis den er god. Jeg likte den til å begynne med, men så innså jeg som sagt hvor dårlig den var. En score er forøvrig også bare en score, og grunnen til at den har så høy score på IMDB f.eks er fordi anmeldelsene er som regel basert på den første sesongen. 

Men igjen så har vi ulik smak. Så vi får være uenig.

SirOwen skrev (5 minutter siden):

Og....dette skjedde ikke. Kan det være at du sov halvparten av tiden mens serien rullet på skjermen?

Så du påstår at jeg ikke har sett serien? Selvsagt skjedde dette. Han rømmer fra fengsel flere ganger og politiet er åpenbart for dumme til å stoppe han og gjengen hans. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (2 minutter siden):

To ganger. Ikke 10, slik det kan høres ut her. 

Men som sagt så likte jeg denne serien til et vist punkt. Den var ikke dårlig til å begynne med, men ble sakte men sikkert dårlig. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Omnia vincit amor said:

At en serie har vunnet priser betyr ikke nødvendigvis den er god.

Det gjør jo det, så lenge prisen er Critics Choice Television Award.

Hvis du ikke stoler på 80 000 IMDB-brukere, så kan du ihvertfall stole bittelitt på kritikerne.

Men skal gi deg et halvt poeng mtp at de fleste gir karakter basert på første sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...