Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

32 minutes ago, Stormoen33 said:

Haha, han har sett slike og ønsker seg selvfølgelig det.

Hadde nøyd meg med en stor rød ball jeg ?

Husker til og med jeg skrev på dette forumet når jeg var i ekstase over å ha funnet det til salgs, på hva var det Ebay eller AliExpress eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Stormoen33 said:

Nådda? Nå må Demses huske at jeg er 120 år gammel! Vanskelig å lære gamle hester nye triks si ...

Har ikke hatt lineær tv de siste 5 årene, og er sjeleglad for det. Ikke bare er 99 % av det som sendes på lineær tv det absolutte bunnmål, men man overlesses i tillegg med drøssevis av aids-fremkallende reklamer, alle så dårlige at de kunne vært forfattet av 3-åringer.

Fokuser på HBO (kvalitet gang på gang) når du har tid, og få med deg "The Outsider" :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (5 minutter siden):

Tenk hvor mye tid folk hadde spart om de ikke "bare skal sjekke ut de første episodene" og ender opp med se noe som er møl.

Er en grunn til at jeg som regel sjekker imdb. Men har brent meg jeg og.. Så denne ene serien om en seriemorder.. fy flate for noe møkk.. han lagde sin egen kult osv men faen så tåpelig det hele var.

Lenke til kommentar

Kvinner skal få lov til å ha teppebelagt mus om det er det de vil. Er ikke sånn at alt kvinner gjør er for å glede mannen. Første steg for mange her er å respektere kvinner. De er egne, selvstendige individer som ikke trenger hjelp og godkjennelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...