Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (4 minutter siden):

4 sesonger er i grunnen nok for en serie, jeg så på Lost da ALLE snakket om den. Ble mer og mer forbanna på skaperne. 

Jeg er vel en av de få som faktisk likte serien. Den var så vanvittig at den var god. Skaperen har jo også laget The leftovers og sist Watchmen. Han er et geni uten like. 

Lenke til kommentar
30 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Elsker overdreven vold, men det er ikke nødvendigvis det jeg synes er best med filmene til Tarantino. Elsker måten han skriver karakterene sine. 

Digger feberfantasiene han med tanngnisseskinnen har i første From Dusk till Dawn introdel av filmen. Hvor han fantaserer å komme nedi buksene til skolejenta i bobilen ?

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Hehe. Du går glipp av gode serier. 

Her ligger noe av problemet, det er alt for mye å se på! Jeg liker fortsatt lineær TV, men har fått meg Netflix, mye bra der. Men så er det ting jeg kunne tenkt meg å se på HBO, Amazon Prime og så videre. Jeg har ikke tid til det, tilbudet er for stort!

Your moves are weak!

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Her ligger noe av problemet, det er alt for mye å se på! Jeg liker fortsatt lineær TV, men har fått meg Netflix, mye bra der. Men så er det ting jeg kunne tenkt meg å se på HBO, Amazon Prime og så videre. Jeg har ikke tid til det, tilbudet er for stort!

Your moves are weak!

Forstår det. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...