Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): 4 deilige sesonger 4 sesonger er i grunnen nok for en serie, jeg så på Lost da ALLE snakket om den. Ble mer og mer forbanna på skaperne. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hva skal du gjøre da deng? Plukke løvetann! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): 4 sesonger er i grunnen nok for en serie, jeg så på Lost da ALLE snakket om den. Ble mer og mer forbanna på skaperne. Jeg kjenner noen som har alle sesonger på DVD. Hjelpes ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Plukke løvetann! Demses har tenkt å lage en slik vår salat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): 4 sesonger er i grunnen nok for en serie, jeg så på Lost da ALLE snakket om den. Ble mer og mer forbanna på skaperne. Jeg er vel en av de få som faktisk likte serien. Den var så vanvittig at den var god. Skaperen har jo også laget The leftovers og sist Watchmen. Han er et geni uten like. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Demses har tenkt å lage en slik vår salat? Nei, løvetannkrans som jeg kan ha på hodet! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nei, løvetannkrans som jeg kan ha på hodet! Ahh, perfekt når Demses danser i den natt kjole! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Jeg er vel en av de få som faktisk likte serien. Det bare dro og dro ut så himla lenge. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): The leftovers og sist Watchmen. Han er et geni uten like. Ikke sett, kommer ikke til å se. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nei, løvetannkrans som jeg kan ha på hodet! Er det hvitveismangel der De bor? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er det hvitveismangel der De bor? Mest asfalt her jeg bor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ikke sett, kommer ikke til å se. Hehe. Du går glipp av gode serier. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 30 minutes ago, Stormoen33 said: Ok, hva syns folket om at skolen til sønnen min har skiaktiviteter på 5 centimeter steinfrossen is? Høres ikke helt bra ut. Noen barn som har opplevd beinbrudd pga. det? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Du går glipp av gode serier. Mulig det, men rekker å se mange filmer Lenke til kommentar
G Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 30 minutes ago, Omnia vincit amor said: Elsker overdreven vold, men det er ikke nødvendigvis det jeg synes er best med filmene til Tarantino. Elsker måten han skriver karakterene sine. Digger feberfantasiene han med tanngnisseskinnen har i første From Dusk till Dawn introdel av filmen. Hvor han fantaserer å komme nedi buksene til skolejenta i bobilen ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 16 minutes ago, dengelgen said: jeg så på Lost da ALLE snakket om den. Ble mer og mer forbanna på skaperne. #metoo Falt av serien da jeg skjønte at det var mer givende å dunke hodet i veggen. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 30 minutes ago, dengelgen said: Anbefaler innkjøp av en slik: Er det en coronavirus parade? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): Hehe. Du går glipp av gode serier. Her ligger noe av problemet, det er alt for mye å se på! Jeg liker fortsatt lineær TV, men har fått meg Netflix, mye bra der. Men så er det ting jeg kunne tenkt meg å se på HBO, Amazon Prime og så videre. Jeg har ikke tid til det, tilbudet er for stort! Your moves are weak! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Her ligger noe av problemet, det er alt for mye å se på! Jeg liker fortsatt lineær TV, men har fått meg Netflix, mye bra der. Men så er det ting jeg kunne tenkt meg å se på HBO, Amazon Prime og så videre. Jeg har ikke tid til det, tilbudet er for stort! Your moves are weak! Forstår det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Tenk hvor mye tid folk hadde spart om de ikke "bare skal sjekke ut de første episodene" og ender opp med se noe som er møl. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg