Stormoen33 Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Skal spille Take on me hele natta ... Endret 15. januar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Som hundenavn? Nope. Jarle er et fortreffelig navn. Mvh Harald Gunnar Ove Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Mye psykt her nå! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Kutter opp litt stangselleri. Den er grønn. Ihvertfall tror jeg at den er det. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) SirOwen™ skrev (3 minutter siden): Kutter opp litt stangselleri. Den er grønn. Ihvertfall tror jeg at den er det. Owen i det filosofiske hjørnet i aften. Har du byttet ut slikkerier med stangselleri og gulrot med dip i år? Var kanskje noe med et nyttårsforsett ja.. Når jeg tenker meg om. Endret 15. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Som jeg har nevnt før, er ikke så rart at rekrutteringen til denne thread fra resten av forumet er på nøyaktig 0,00 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Søye hvor ulik musikksmak folk har. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Søye hvor ulik musikksmak folk har. Kjedelig ellers Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Jeg tror jeg takker ja til en time ekstra søvn før jobb i morgen jeg. Goodnight peeps. Bare å lade opp til nyttårsbord og hor! Endret 15. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 1 minute ago, Deila said: Owen i det filosofiske hjørnet i aften. Har du byttet ut slikkerier med stangselleri og gulrot med dip i år? Var ganske noe med et nyttårsforsett ja.. Når jeg tenker meg om. Ja, vi er fortsatt i januar. Måneden der alle hyklere, meg selv inkludert, later som de har begynt et sunnere liv. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Goodnight peeps Nattinatt, Deila! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg har allerede gått ned 17 gram i år. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Ja, vi er fortsatt i januar. Måneden der alle hyklere, meg selv inkludert, later som de har begynt et sunnere liv. Forsøk en liten opprydning i slutten av mars, når våren melder ankomst der nede. Funker bedre. I mellomtiden; lev vel. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2021 Tilbake til sirup? Hallo i luken! Ble trøtt selv God natt og sov søtt Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Nattinatt Høyst mangelfull sengstrekk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 Halloen, Da har hanners Donald Johnaldo Trumps prosess med å flytte ut av den hvite husen og til Bergen begynnet. Mitt flyttebyrå, flytt på gulroten AS, har fått ansvaret for logistikken i denne prosessen. Vi ser efter flere Handy man, som kan bidra til å svømme med alle Dem pappesker på den Rygg over den utrolige Atlanter. Skriv søknad, og last opp CV her i tråd, og vi tar kontakt om Dem skulle være aktuell for intervju. Mvh Flyttebyraaen 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 Jau, men eg treng ikkje CV, eg svømme som den delfin. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Da har hanners Donald Johnaldo Trumps prosess med å flytte ut av den hvite husen og til Bergen begynnet. Mitt flyttebyrå, flytt på gulroten AS, har fått ansvaret for logistikken i denne prosessen. Vi ser efter flere Handy man, som kan bidra til å svømme med alle Dem pappesker på den Rygg over den utrolige Atlanter. Skriv søknad, og last opp CV her i tråd, og vi tar kontakt om Dem skulle være aktuell for intervju. Om appelsinen kommer til Bergen iht. ovennevnte, så er jeg all in. Mvh Vi som svømmer på rygg, iført svømmeføtter ........... ene alene pga. høyst reduserte svømmeferdigheter. Går unna. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): delfin Skrythals. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 Den spillelista di Granca, tror du det er mulighet for å presse inn en låt av et kick-ass metalband? Tenkte på sangen Cheri prympi lady? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg