Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Ok, hva syns folket om at skolen til sønnen min har skiaktiviteter på 5 centimeter steinfrossen is?

Høres ikke sikkert ut thats for sure..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (Akkurat nå):

Det liker jeg ikke. Derfor jeg ikke liker Tarantino, trur eg.

Elsker overdreven vold, men det er ikke nødvendigvis det jeg synes er best med filmene til Tarantino. Elsker måten han skriver karakterene sine. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Nei, hjernerystelse ble resultatet, han ligger her på sofaen slik at jeg kan følge med på ham. Kraftig melding til skolen i morgen tidlig.

Sue them!!

Lenke til kommentar

Er noe egoistisk ved å få barn også, mer av «meg» i denne verden liksom. Miniversjoner av en selv som man innerst inne hater i stillhet. Verden er overbefolket nok som den er også, så ja, når noen sier til meg at «vi er gravide» så spyr jeg langsomt.

Lenke til kommentar

Jeg tenker bare, eier de voksne på skolen ikke fornuft? Dette er andreklassinger, det blir kaos, det er ikke stålkanter på langrennski. Det som skjedde var at et annet barn skled og dermed felte beina under sønnen min slik at han slo hodet rett i isen. Ingens feil bortsett fra de voksne som burde se at slikt kunne skje. Der, ferdig for nå.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Er noe egoistisk ved å få barn også, mer av «meg» i denne verden liksom. Miniversjoner av en selv som man innerst inne hater i stillhet. Verden er overbefolket nok som den er også, så ja, når noen sier til meg at «vi er gravide» så spyr jeg langsomt.

Var det ikke du som for en måneds tid siden sa at du kunne tenke deg barn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Du har et merkelig syn på verden. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...