Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ok, hva syns folket om at skolen til sønnen min har skiaktiviteter på 5 centimeter steinfrossen is? Høres ikke sikkert ut thats for sure.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ok, hva syns folket om at skolen til sønnen min har skiaktiviteter på 5 centimeter steinfrossen is? Tipper blåmerker en masse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det liker jeg ikke. Derfor jeg ikke liker Tarantino, trur eg. Elsker overdreven vold, men det er ikke nødvendigvis det jeg synes er best med filmene til Tarantino. Elsker måten han skriver karakterene sine. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Banshee er klasse fra start til må Jeg digget den rått! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Høres ikke sikkert ut thats for sure.. Nei, hjernerystelse ble resultatet, han ligger her på sofaen slik at jeg kan følge med på ham. Kraftig melding til skolen i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Syns det er sykt at folk føder barn inn i denne verden, jeg, når vi vet hvor mye ondskap som finnes. Da snakker jeg ikke bare om menneskelig ondskap, men tilfeldigheter/sykdommer/ulykker og slikt. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Ok, hva syns folket om at skolen til sønnen min har skiaktiviteter på 5 centimeter steinfrossen is? Anbefaler innkjøp av en slik: 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Jeg digget den rått! Høres ut som noe jeg må se! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nei, hjernerystelse ble resultatet, han ligger her på sofaen slik at jeg kan følge med på ham. Kraftig melding til skolen i morgen tidlig. Sue them!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Anbefaler innkjøp av en slik: Haha, han har sett slike og ønsker seg selvfølgelig det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Sue them!! Vet ikke det, men noen må gå! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Er noe egoistisk ved å få barn også, mer av «meg» i denne verden liksom. Miniversjoner av en selv som man innerst inne hater i stillhet. Verden er overbefolket nok som den er også, så ja, når noen sier til meg at «vi er gravide» så spyr jeg langsomt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg tenker bare, eier de voksne på skolen ikke fornuft? Dette er andreklassinger, det blir kaos, det er ikke stålkanter på langrennski. Det som skjedde var at et annet barn skled og dermed felte beina under sønnen min slik at han slo hodet rett i isen. Ingens feil bortsett fra de voksne som burde se at slikt kunne skje. Der, ferdig for nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Er noe egoistisk ved å få barn også, mer av «meg» i denne verden liksom. Miniversjoner av en selv som man innerst inne hater i stillhet. Verden er overbefolket nok som den er også, så ja, når noen sier til meg at «vi er gravide» så spyr jeg langsomt. Var det ikke du som for en måneds tid siden sa at du kunne tenke deg barn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Er noe egoistisk ved å få barn også, mer av «meg» i denne verden liksom. Miniversjoner av en selv som man innerst inne hater i stillhet. Verden er overbefolket nok som den er også, så ja, når noen sier til meg at «vi er gravide» så spyr jeg langsomt. Du har et merkelig syn på verden. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 9 minutes ago, Stormoen33 said: Høres ut som noe jeg må se! Du har 4 deilige sesonger foran deg - misunnelig.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Dystopisk stemning i thread 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Du har 4 deilige sesonger foran deg - misunnelig.. Fire er overkommelig, ti hadde vært verre. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Dystopisk stemning i thread Neida, snart er våren her! Hva skal du gjøre da deng? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Ale er misantrop. Blir mer og mer det selv også. Er dessverre for mange rasshøl og dimlinger der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg