Stormoen33 Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kjenner bare til Rock me Amadeus Er ikke det nok? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er ikke det nok? Jo, kanskje? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Ja, det er bare å innfinne seg med det. Tok meg selv i å drømme om å komme tilbake til fysisk undervisning de siste to kursene av faget vi har nå, men akk så naiv. Men sommeren blir nok fin. Ingen liker å snakke høyt om det, men for oss som er ferdig om et halvt år blir det ikke mer fysisk undervisning. Skulle det åpne seg en mulighet prioriterer de sikkert de som går 1.året. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg er ikke interessert i håndball men ganske spesielt dette mesterskapet som skal spilles i Egypt: https://www.vg.no/sport/haandball/i/56badm/usa-ute-av-vm-etter-smitteutbrudd 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ingen liker å snakke høyt om det, men for oss som er ferdig om et halvt år blir det ikke mer fysisk undervisning. Skulle det åpne seg en mulighet prioriterer de sikkert de som går 1.året. Jepp, regnet egentlig med det. Er likegreit at man får friheten med å skrive bachelor uten fag å tenke på om ikke lenge. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 dengelgen skrev (3 minutter siden): Kjenner bare til Rock me Amadeus Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke interessert i håndball men ganske spesielt dette mesterskapet som skal spilles i Egypt: https://www.vg.no/sport/haandball/i/56badm/usa-ute-av-vm-etter-smitteutbrudd VM i Egypt ja, lykke til. Blir garantert avlyst pga for mye smitte tilslutt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke interessert i håndball men ganske spesielt dette mesterskapet som skal spilles i Egypt: https://www.vg.no/sport/haandball/i/56badm/usa-ute-av-vm-etter-smitteutbrudd Burde jo ikke vært spilt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jepp, regnet egentlig med det. Er likegreit at man får friheten med å skrive bachelor uten fag å tenke på om ikke lenge. For din del ja, men jeg har 2 fag ved siden av haha. Ene eksamen 23.mars og den andre i mai. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): VM i Egypt ja, lykke til. Blir garantert avlyst pga for mye smitte tilslutt. Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Burde jo ikke vært spilt. Rørende enighet i thread! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): For din del ja, men jeg har 2 fag ved siden av haha. Ene eksamen 23.mars og den andre i mai. Grovt. Har nok med det faget vi har nå, men det er fordi foreleseren er helt natta. Har villedet alle sammen og det er vel ingen som foreløpig forstår hva vi skal gjøre, men man kommer seg sikkert gjennom. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 VM i Egypt burde bli spilt I 2075 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 250 nye innlegg på deg i dag så jeg, Deng. Bra innsats! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): 250 nye innlegg på deg i dag så jeg, Deng. Bra innsats! Ja og det var på en rolig dag! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Grovt. Har nok med det faget vi har nå, men det er fordi foreleseren er helt natta. Har villedet alle sammen og det er vel ingen som foreløpig forstår hva vi skal gjøre, men man kommer seg sikkert gjennom. Det klarer du Yiddo! Så satser jeg på at det blir popping av champagne og vifting med daiene på balkisen din når vi er ferdig. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Stormoen33 skrev (27 minutter siden): De holder på fortsatt i nabohuset, sier ikke mer ... Har de godt med penger. Parkeringsplassen din skal jeg ikke sperre, btw. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jeanny Falt ikke helt i smak her... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Falt ikke helt i smak her... Hmfgphghffd!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg