BrorneDin Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Mine buksor er lastede med ketchup og Nudler Det var alt eg hadde å sie, god natt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Dragefrukt er en gimmick fra Asia/Sør-Amerika som nesten ingen spiser siden den bare ser flott ut, men smaker omtrent ingenting. Utrolig kunnskap om dragefrukt naa. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Må tøye ut etter kjøret på andre siden. Det gikk litt over stokk og stein en periode der Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Nå er vi tilbake til sirup her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): smaker omtrent ingenting. Jodda. Smaker godt, med et hint av gimmick. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Er helt utkjørt her, må slappe av noen timer God natt og sov søtt hele gjengen! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Er helt utkjørt her, må slappe av noen timer Ikke si at Ale ikke advarte ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Jodda. Smaker godt, med et hint av gimmick. Smaker litt søtt, ikke noe mer så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Smaker litt søtt, ikke noe mer så vidt jeg husker. Mm. Liker. Sensitive smaksløker. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Mm. Liker. Sensitive smaksløker. Gjør seg jo fint som dekor på kaker og slikt da. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 dengelgen skrev (12 minutter siden): Costa Rica? Gjerne det. Skal tilbake dit å besøke vertsfamilien jeg bodde hos der nede en gang. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Deila skrev (10 minutter siden): estimatene for når flytrafikken er tilbake til normalen så er vi noen år unna. Tøysegutt. Det SKAL grances hele neste vinter, samme faen! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Tøysegutt. Det SKAL grances hele neste vinter, samme faen! Tviler ikke. Men tenkte på normal flytrafikk globalt. Snakkes om 2023 osv.. Betyr ikke at folk ikke kommer til å reise i mellomtiden altså. Det er mer tiden det vil ta før folk reiser like mye som før korona igjen.. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Tviler ikke. Men tenkte på normal flytrafikk globalt. Snakkes om 2023 osv.. Betyr ikke at folk ikke kommer til å reise i mellomtiden altså. Det er mer tiden det vil ta før folk reiser like mye som før korona igjen.. De har full kontroll! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Å jobbe i bransjer innenfor kultur og reiseliv i årene fremover blir mildt sagt ræva. Det vil ta tid å få det her skikkelig under kontroll globalt. Lyspunktet er vaksinen! Men nu skal jeg koble av litt med Queens Gambit etter hardkjøret på andre siden. Good night. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Å jobbe i bransjer innenfor kultur og reiseliv i årene fremover blir mildt sagt ræva. Det vil ta tid å få det her skikkelig under kontroll globalt. Lyspunktet er vaksinen! Vi vet jo ennå ikke hvordan dette kommer til å bli, men jeg syns det er urovekkende at vaksineringen går såpass tregt. Hu her tror jeg er innstilt på å reise hjem i sommer, siden hun allerede planlegger for å være i karantene når hun kommer hjem. Så har jeg sagt at hun må finne ut om hvordan det er med innreise, hvor man må være i karantene da, og likedan med når man kommer tilbake til Molde. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 429 nye smittede i følge VG, så det ser jo ut til å gå rette veien ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): 429 nye smittede i følge VG, så det ser jo ut til å gå rette veien ... Før eller siden så må det jo det, for svarte svingende! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Før eller siden så må det jo det, for svarte svingende! Jepp, er jo ikke mange dagene siden det var over 900, så man får håpe at det går rett vei nå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): man får håpe at det går rett vei nå. Ja, for hælvet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg