Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Roy Keane er jo en legende. Deilig når han kvesta faren til Braut. Dette er Alf Inge sin hevn, han kan se Roy Keane i øynene og si "Look what I have produced you little irish shite". 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 G skrev (2 minutter siden): Jeg så et klipp hvor de kappet hendene av en fyr uti ødemarka et sted. Det var litt mer liv, men falt jo ikke helt i smak det heller. Så jeg har vondt for å finne sjarmen og det fine med serien på de få forsøkene jeg har gitt det. Du må da se serien og ikke bare klipp for å få et skikkelig inntrykk.. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 3 minutes ago, Granca said: Mener du dette? Var en spøk. Keane er/var en drittsekk, men fy hvor god midtbanespiller han var. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 17 minutes ago, Granca said: Kan ikke en gang snakke med en sånn en uten at min avsky lyser lang veg. Best for begge parter å holde seg unna. lærte jeg noe nytt i dag. Et nytt ord altså, manbun Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: om hva bruden fikk når han giftet seg? Skolebrød? Nattkjole med urin? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Nei. Hva fikk bruden spurte journalisten (mente vel gave sikkert), "Hon fikk Zlatan for faen" var svaret. ? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skolebrød? Nattkjole med urin? Se over. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 12 minutes ago, Ale-Fawk said: Nei, nå tar jeg meg en tur i hanner ynnorys spesialbygde onanilaboratorium. Deler du noen bilder med oss fra sceansene? ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Hvor er det blitt av den Ynnory? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hvor er det blitt av den Ynnory? Hvem vet, forholdsvis fornøyd med å slippe feberfantasiene hans. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Hvem er det egentlig denne hanner, eller ynnory og alle disse fremmedfolkene dere prater så varmt om. Noen god Howtos på hva det går i noe sted? Med unntak av VG-stoff da, hjelpes.. der ferdes jeg ikke mye gitt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Ser Dexter hjelpe oss med å bli kvitt litt av jordas søppel nå. Deilig. Kjenner jeg har savnet det! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 SirOwen skrev (18 minutter siden): Skolebrød? Det var kona til Lars som fikk ei kasse med skolebrød som morgengave. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Hvem er det egentlig denne hanner, eller ynnory og alle disse fremmedfolkene dere prater så varmt om. Noen god Howtos på hva det går i noe sted? Med unntak av VG-stoff da, hjelpes.. der ferdes jeg ikke mye gitt. Du må nok dit hvis du vil vite noe. Trenger ikke konto. VGD, topic... Google i vei. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det var kona til Lars som fikk ei kasse med skolebrød som morgengave. Pluss morrabrød livet ut. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Kanskje enklere å ta en R.I.P. på disse fremmede Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Just now, Granca said: Pluss morrabrød livet ut. Elsker morgenbrød. Beste tiden å pløye på. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (33 minutter siden): Har hatet dem begge hele deres karrierer. Veldig lite konstruktivt å hate. Måtte ta meg litt nattmat, biffstrilmer og krydderpoteter namitet: 8.8 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Granca skrev (10 minutter siden): Pluss morrabrød livet ut. Den lovnaden visner fort, nå har de jo fått barn også, sikkert derfor Lars er blitt så opptatt av skolebrød igjen ... dengelgen skrev (8 minutter siden): Veldig lite konstruktivt å hate. Måtte ta meg litt nattmat, biffstrilmer og krydderpoteter namitet: 8.8 Lasagne på hvitløksbrød ... namscore 8/10. Granca skrev (10 minutter siden): Pluss morrabrød livet ut. Kent spiser thpe sitt morrabrød hver dag ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Noen her som går til psykolog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg