BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hallaisen tiern. Spurs on fire? Det var en utrolig kamp å være vitne til. Skal skrive bachelor om den. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): bachelor Litt voldsomt, det er jo bare murenen som kommer til å lese den? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Shalabais, Yiddo! Hadde du kun 1 innlegg (som fredsmegler) på den andre siden i dag? Neida, hadde også et flott innlegg om kyr som beitet i kampen i Sheffield, men ingen reagerte. Tempoet er nok for høyt der borte. Ti innlegg i gjennomsnitt nå. Det kommer seg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Litt voldsomt, det er jo bare murenen som kommer til å lese den? Det hadde jeg ikke tenkt på. Godt du veileder meg, men det er også jobben din som ansvarlig for gruppen vår. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Mister jo fullstendig sammenhengen her med dette opplegget! Men her har dere kultsangen Shalabais fra Revolvermagasinet (Otto Jespersen, Charlo Halvorsen og Stig Holmer) 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Skulle sjekke hvilken plass jeg hadde i vaksinekøen, fikk til svar at jeg ikke en gang foreløpig har fått plass i køen. Eg en dypt rystet og sjokkert over detter. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Skulle sjekke hvilken plass jeg hadde i vaksinekøen, fikk til svar at jeg ikke en gang foreløpig har fått plass i køen. Eg en dypt rystet og sjokkert over detter. Sist jeg sjekket, så var jeg nummer 59. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Skulle sjekke hvilken plass jeg hadde i vaksinekøen, fikk til svar at jeg ikke en gang foreløpig har fått plass i køen. Eg en dypt rystet og sjokkert over detter. Tror ikke de prioriterer personer som er på VGD og diskusjon.no dessverre. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Sist jeg sjekket, så var jeg nummer 59. Tror det var på Vinmonopolet Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sist jeg sjekket, så var jeg nummer 59. Det er troligt fordi demses lever på nudler 364 dager af året. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Fra NRK Jukeboks. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tror det var på Vinmonopolet Har faktisk skaffet meg sesongkort der med VIP. Kommer først inn hver gang. For den nette sum av 15.000 kroner i året. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Neida, hadde også et flott innlegg om kyr som beitet i kampen i Sheffield, men ingen reagerte. Tempoet er nok for høyt der borte. Ti innlegg i gjennomsnitt nå. Det kommer seg. Åååååååååja jammen den husker jeg Et vanvittig tempo i thread 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Har faktisk skaffet meg sesongkort der med VIP. Kommer først inn hver gang. For den nette sum av 15.000 kroner i året. Småpeng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): For den nette sum av 15.000 kroner i året. Såpass! Det er jo ingenting for en student som deg? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Småpeng. Vi som e studenter og millionærer, har sjøllsakt inga probleme med penge. Minner meg på at det tikker inn lønning om noen timer. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Såpass! Det er jo ingenting for en student som deg? Nei, så eg kjøpte Kort til allah mine beste Venne Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Tipper det blir litt kaos med profilbilder i morgen på den andre siden Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Vi som e studenter og millionærer, har sjøllsakt inga probleme med penge. Minner meg på at det tikker inn lønning om noen timer. Eg tørke meg i Rumpe med 15 000. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Får KVP’en i morgen. Takk Buddha for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg