Granca Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): tommeltopp plasseringen! Ett ord! Hrmf og knurr. Endret 10. januar 2021 av Granca Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Er det nå jeg skal avsløre en av mine poder, OG amerikaneres skinnhellighet? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 SirOwen skrev (6 minutter siden): Bruker YT mindre nå, ettersom det ikke hjelper med adblock No sirup for you, NEXT! Det funker med adblock for min del, har dog ikke sett lengre filmer/dok i det siste... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 3 minutes ago, HYYYL said: Nattmat - Napoleonskake, kjøpt på Meny. Nam Litt bingo å kjøpe, fordi kremen er annerledes fra sted til sted Treffer de riktig med kremen, smaker det nydelig...men er dog et helvete å spise med gaffel 😕 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Er det nå jeg skal avsløre en av mine poder, OG amerikaneres skinnhellighet? Go go go, Lingon! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 2 minutes ago, dengelgen said: Det funker med adblock for min del, har dog ikke sett lengre filmer/dok i det siste... Det funker....av og til... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Denne mannen burde være sjef for TV Norge og lignende persilleblad-selskaper: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Ser på Beck - den aller første episoden Gunvald (Mikael Persbrandt, G-strengen sin favoritt) er ikke helt god 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 SirOwen skrev (4 minutter siden): Litt bingo å kjøpe, fordi kremen er annerledes fra sted til sted Treffer de riktig med kremen, smaker det nydelig...men er dog et helvete å spise med gaffel 😕 Den var god. Lokket må spises med fingrene, litt grisete men har servietter, resten med gaffel. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): G-streng Min favoritt. På fruentimmers, ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Gunvald er drøy, ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 3 minutes ago, HYYYL said: Lokket må spises med fingrene Korrekt. Lokket er nesten det beste, litt avhengig av hvilken krem de har benyttet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Uvirkelige bruksanvisninger for Napoleonskale her nå! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 dengelgen skrev (9 minutter siden): Go go go, Lingon! Min sønn studerte i LA. NFL er "viktig" i de jævlaliksom forente stater. Da LA Rams skulle spille finalen i fjor (Super Bowl), så spurte jeg om han skulle se kampen. Han visste ikke at det var finale, ei heller at LA Rams skulle spille, det var ikke noe "fuzz about it". For en gjeng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Er annethvert innlegg sirup her? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Napoleon. Hjelpes. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er annethvert innlegg sirup her? Vi får se? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Min sønn studerte i LA. NFL er "viktig" i de jævlaliksom forente stater. Da LA Rams skulle spille finalen i fjor (Super Bowl), så spurte jeg om han skulle se kampen. Han visste ikke at det var finale, ei heller at LA Rams skulle spille, det var ikke noe "fuzz about it". For en gjeng. Overraskende! Følger han NFL da? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Den gikk kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg