Sir Ale Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Jeg kunne vært venn med Cristiano, men ingen andre. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Zlatan har manbun, jeg tror jeg kunne vært venn med han Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Jeg kunne vært venn med Cristiano, men ingen andre. Kan ikke en gang snakke med en sånn en uten at min avsky lyser lang veg. Best for begge parter å holde seg unna. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Dere nevner faktsik de to jeg avskyr aller, aller mest av fotballspillere. Og begge har styggheter på hodet! Utroligt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Kan ikke en gang snakke med en sånn en uten at min avsky lyser lang veg. Best for begge parter å holde seg unna. Du liker ikke portugisere? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Nei, nå tar jeg meg en tur i hanner ynnorys spesialbygde onanilaboratorium. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Dere nevner faktsik de to jeg avskyr aller, aller mest av fotballspillere. Og begge har styggheter på hodet! Utroligt. Du har vel ikke åpnet sinnabrusen i kveld Granca? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Nei, nå tar jeg meg en tur i hanner ynnorys spesialbygde onanilaboratorium. Blir vel dask på baken da vel? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 Har kjørt 0 mm på klipperen de siste 8 årene. Smarteste beslutning på lang tid. Sparer masse penger på frisør, shampo og andre hårprodukter. I tillegg sparer man enormt med tid etter man har dusjet om morgenen. Manbun er like teit som hentesveis. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du liker ikke portugisere? Joa. Aldri vært der, men. Har hatet dem begge hele deres karrierer. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 54 minutes ago, Ale-Fawk said: Game of Thrones. ser ikke på Game of Thrones. Alle sier at det er så fantastisk. Jeg falt av ved første forsøk på å lytte til de langdrektige samtalene dvergen og andre på slottet hadde mellom seg. Jeg har greid å se dryge filmer før uten problemer. Jeg har ikke forsøkt runde nr. 2 da, det skal jeg ærlig innrømme. Men, ble så kjedet under førsteforsøket at jeg ikke frister så mye å ta opp ballen igjen. Dessuten så er vel dette HBO-spesifikkt, og det abonnerer jeg jo ikke på uansett så. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du har vel ikke åpnet sinnabrusen i kveld Granca? Nei. Ingen slalombrus i kveld. Det er bare enkelte her i verden jeg hater. Og blant aktive fotballspillere kan jeg ikke komme på andre. Hater Ferguson, da. Og Roy Keene. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 53 minutes ago, Biggus Dickus said: Ut å bygge snømann Kommer du til å la han mate fuglene med et skolebrød i hånda? ? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Roy Keane er jo en legende. Deilig når han kvesta faren til Braut. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Har hatet dem begge hele deres karrierer. Ok, men Zlatan er jo så selvgod at det er komisk. HUsker du hva han svarte en journalist om hva bruden fikk når han giftet seg? Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 51 minutes ago, Omnia vincit amor said: Det er en figur i Game of thrones som er psykopatisk torturist.. Han er kanskje den ekkleste figuren jeg har sett i noe medium fordi han er så vanvittig kaldblodig og elsker å påføre andre smerte. Om du ikke har sett GoT enda vil jeg sterkt anbefale serien. Jeg så et klipp hvor de kappet hendene av en fyr uti ødemarka et sted. Det var litt mer liv, men falt jo ikke helt i smak det heller. Så jeg har vondt for å finne sjarmen og det fine med serien på de få forsøkene jeg har gitt det. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 51 minutes ago, Ale-Fawk said: huff, kjenner jeg får høyt blodtrykk av å stirre på det blodskutte ansiktet hans. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ok, men Zlatan er jo så selvgod at det er komisk. HUsker du hva han svarte en journalist om hva bruden fikk når han giftet seg? Nei. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Roy Keane er jo en legende. Deilig når han kvesta faren til Braut. Mener du dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg