Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): lamming God gammel årgang. Husker jeg ble kjent med en plateanmeldelse i en musikkavis for en liten steinalder siden. Anmeldelsen var veldig kort: "Johan, Johan, Johan". Ble i ettertid klar over hva Johan også kunne bety. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Rekker vi å pisse? Ale rekker vel noe annet? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): God gammel årgang. Jepp. Tror kanskje den yngre trønderårgangen bruker det så mye. Synd, for det beskriver en person jævlig godt. Basse, for eksempel. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Dere får nyte denne -om en time eller to.... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Kvinnelige sprintere og mellomdistanseløpere fra Jamaica slår alt ned i støvlene Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 HOOOOOOOOOIIIIIII Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): HOOOOOOOOOIIIIIII Sjallabais. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Ale bommet på 23.59 med roasten sin, gitt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): HOOOOOOOOOIIIIIII God kveld Stormoen. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): bommet Traff muligens på medisineringen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 HYYYL skrev (2 minutter siden): God kveld Stormoen. God kvelden HYYYL. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Innrøm det folkens. Vi er som den samme ungdommen(e) vi kritiserer. De er som Jesus. Bor hjemme til de er 30, og hvis de gjør noe, så er det et under. Vi sier de er bortskjemte, og tror alt skal fikse seg, om man bare trykker "Enter". Og her sitter vi og klager over sirup. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Et lite løft for oss, og alle andre. Mannen over alle menn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg tok kanskje litt i. James Milner er nok urmannen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (10 minutter siden): Kvinnelige sprintere og mellomdistanseløpere fra Jamaica slår alt ned i støvlene Jeg tenner bare ikke i det hele tatt på negresser. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg tenner bare ikke i det hele tatt på negresser. Det var synd. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Jeg tenner bare ikke i det hele tatt på negresser. Du er jo en sart sjel ......................... og vet ikke hva du går glipp av:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det var synd. Savner det ikke. Jeg har blitt tildelt særdeles blond smak. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det var synd. Savner det ikke. Jeg har blitt tildelt særdeles blond smak. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Hmmmm. Iht. diskusjon.no så har jeg ingen nylig aktivitet. Guess what. Øyvind kikket innom profilen min 2. januar. Galgen neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg