Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Du kommer ikke til å frekventere Puerto Rico senteret i sommer? Eller så snart det blir greit å reise?

Det er alt for varmt der om sommeren. Da vil jeg være her og spille golf. Har et lite håp om at vaksinen vil gjøre det mulig å reise i mars/april, men vil jo ikke vedde på det.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Det er alt for varmt der om sommeren. Da vil jeg være her og spille golf. Har et lite håp om at vaksinen vil gjøre det mulig å reise i mars/april, men vil jo ikke vedde på det.

Nei, hvem vet, kjørte stesønnen til test i dag, han er i karantene, fordi klubbledelsen mente det var lurt å begynne treningene tidlig med en student fra østlandet som trener som selvfølgelig var smittet. Kjenner jeg blir så forbanna på den klubben at ja ...

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Nei, hvem vet, kjørte stesønnen til test i dag, han er i karantene, fordi klubbledelsen mente det var lurt å begynne treningene tidlig med en student fra østlandet som trener som selvfølgelig var smittet. Kjenner jeg blir så forbanna på den klubben at ja ...

Trump-supporter?

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Trump-supporter?

Om det er synonymt med dårlig dømmekraft så ...

Forbereder en harmdirrende e-post til klubbledelsen, fikk en dårlig følelse for dette når jeg hørte de skulle begynne å trene under det verste smittetrykket vi har hatt. Nå ser vi resultatene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (6 minutter siden):

Hva skjer her da?

Ser på at General George Armstrong Custer blir slaktet av Sioux indianere av forskjellige stammer som Hunkpapa, Oglala, Minneconju, Sans arc, og andre stammer som Cheyenne og Arapaho.

Til pass for ham ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...