BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Hørt noe om når det blir? Tviler på at det blir noe mer siden siste fag slutter femte februar. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Mye rar sirup her nå. logoff Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Eg har nu ein Bie Sverm efter mig Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Tviler på at det blir noe mer siden siste fag slutter femte februar. Eg skl kysse damen på ditt profilbilete. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Mye rar sirup her nå. logoff Nattinatt, Justin! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Eg skl kysse damen på ditt profilbilete. HAr dykkan lugge med kvarandren i jolen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Eg skl kysse damen på ditt profilbilete. Skittent! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Hva skjer? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Elgen setter ord på det vi alle føler. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Tar 5 min å poste et innlegg. Tar kvelden her i hvert fall. Good night. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (24 minutter siden): krigen og min egen families historie i sammenheng med dette. Det ryktes at krigen egentligen startede efter et av din familes sommerselskaper ved den polske grense helt i slutet på juli '39. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Nei dette orker jeg ikke! Blir vel 1 innlegg eller 2 på den andre siden i morgen (!) God natt og sov søtt! Margot hilser Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Det ryktes at krigen egentligen startede efter et av din familes sommerselskaper ved den polske grense helt i slutet på juli '39. Men for helvede. Hvem der alle dager havde gravede frem denne historien? Eg trudde denner var gravlagt for lenger siden. Eg blir "Rasandes" Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Kan noen bekrefte at Rosenborg har byttet navn til Pryyyyympenborg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Good night. Nattinatt, Deila! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) dengelgen skrev (31 minutter siden): Mye gull her nå men den forsinkelsen gjør meg gal!! Gal gal gal! Galematias!! Galimatias. Utrolig nok. Endret 9. januar 2021 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Kan noen bekrefte at Rosenborg har byttet navn til Pryyyyympenborg? Jau, men det er heilt korrekt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men det er heilt korrekt. Utroligt, håper nu dein Deila følger med når den Pryyyympenborg er på besøk på den Valle Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Men for helvede. Hvem der alle dager havde gravede frem denne historien? Eg trudde denner var gravlagt for lenger siden. Eg blir "Rasandes" Alt kommer frem til slutt. Spezielt Deres familiehistorier med lederhosen und bratwurstchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg