ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skal formidle dette til Øystein asap. Ikke si det kommer fra meg. Vil nødig ha gnålet hans som sugerør ned i idébanken min. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Uvirkelig konsumering fra Hanner Yiddo i afters. Fikk beskjed om at vi ikke trenger å jobbe med gruppeoppgave før på mandag. Bare å spyle på. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): Jeg er skitten Ta deg sammen å bli ferdig med det Lars. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Justine er synderen her. Man blir jo ikke overrasket. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Psyke tilstander! Si meg har jeg kommet til et galehus? Det var jo det jag sa, pappa! Usikker, men jeg vil av toget. Psykheten når nye høyder naa! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): SNaue 200 igjen. Jeg venter på deg Du er en gentlemann, Yddo! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Se en episode Alex og Aune før lsklars jr skal ha sin dose melk kl 03.00 da. Logoff Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 4 minutes ago, Deila said: Enda en ny psyk tittel på andre siden nå. Er dypt rystet og sjokkert. Kommer til å gjøre slike sprell ved spesielle anledninger, og for å få nye gjestevisitter. Det hele kommer til å ende opp med 6347 i kose-med-seg-selv-jakke... Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Oppfør dere. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du er en gentlemann, Yddo! Takk. Skal nå sies at der var en utrolig radiomelding fra mig på den andre siden i dag. I all ydmykhet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 2 minutes ago, lsklars said: før lsklars jr skal ha sin dose melk kl 03.00 Det er vel heller slik at melken kommer ut av lsklars jr.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Tråden heter Off-topic igjen, men vil bli fulgt med på utover natten. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Takk. Skal nå sies at der var en utrolig radiomelding fra mig på den andre siden i dag. I all ydmykhet. Den var meget fin! Har hørt noen slike særmeldinger -ganske stilig! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Den var meget fin! Har hørt noen slike særmeldinger -ganske stilig! Jeg har nå alltid vært fascinert av det. Både når det gjelder krigen og min egen families historie i sammenheng med dette. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tråden heter Off-topic igjen, men vil bli fulgt med på utover natten. Enda godt! Slitsomt med dette treskeverket av en side Er det ikke Teknisk Ukeblad som eier dette? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Enda godt! Slitsomt med dette treskeverket av en side Er det ikke Teknisk Ukeblad som eier dette? Breaking news: eg eie den sammen med min Farmor Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Trump uten Twitter. Permanent stengt. Lol, herlig underholdning Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jeg har nå alltid vært fascinert av det. Både når det gjelder krigen og min egen families historie i sammenheng med dette. Har jo gått på historie så er også meget fascinert av den tiden Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har jo gått på historie så er også meget fascinert av den tiden Ikke gått på historie, men har mange bøker fra den tiden. I tillegg en bestefar, som var i en av leirene. Også avbildet i en av bøkene fra den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg