SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, Stormoen33 said: Jeg syns det var morsomt, men det skjer ikke flere ganger. Som sagt, litt frynsegoder må vi ha innimellom. Det dro jo flere brukere til tråden også. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, dengelgen said: Ble Øystein rasandas? Bare hr hopp som har så kort lunte. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Må jo si at eg støtte Franners kampanje til å bli President fremfor Owen og Moen. Dette går ikke lenger. Eg en nu støtt, heilt inn til hjartet! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): min? Nærmer meg faretruende deg i antall innlegg på den andre siden Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Er dette et utbrudd fordi jeg la ned bloggen min? Det kan man nu seie ja. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Andre siden...! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Det dro jo flere brukere til tråden også. Flott det! Selveste Malacay3 til og med! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Enda en ny psyk tittel på andre siden nå. Er dypt rystet og sjokkert. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Ruller i gang VLC, og satser på å svi av noen smultringer om en times tid. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ble Øystein rasandas? Næsssh ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nærmer meg faretruende deg i antall innlegg på den andre siden SNaue 200 igjen. Jeg venter på deg. Men du tar meg nok igjen i løpet av helgen. Kommer an på hvor drita jeg er. Skulle faktisk ikke tro promillen er så høy, men er på min tredje vinflaske. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Andre siden...! Du har en jobb å gjøre der i morgen....sier ikke mer! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (2 minutter siden): Det dro jo flere brukere til tråden også. Egentlig kan hele vgd stenge, bortsett fra off t. Da får vt flere brukere til thread. Sentralisert moderering der altså. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det kan man nu seie ja. Nei, nu har eg aldrig. Et utrolig arbeide Dem gjør. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, Justice 96 said: Egentlig kan hele vgd stenge, bortsett fra off t. Da får vt flere brukere til thread. Sentralisert moderering der altså. Skal formidle dette til Øystein asap. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg er skitten Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): SNaue 200 igjen. Jeg venter på deg. Men du tar meg nok igjen i løpet av helgen. Kommer an på hvor drita jeg er. Skulle faktisk ikke tro promillen er så høy, men er på min tredje vinflaske. Uvirkelig konsumering fra Hanner Yiddo i afters. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Det er ikke jul før om langt over elleve måneder HELVETE Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, lsklars said: Jeg er skitten Business as usual der, altså. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Enda en ny psyk tittel på andre siden nå. Er dypt rystet og sjokkert. Psyke tilstander! Si meg har jeg kommet til et galehus? Det var jo det jag sa, pappa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg