Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Boikotter andre siden til overskriften på thread er normal. Det får finnes grenser! Uhuhu, J skal tør ikke å poste 50K fordi han ikke har roast klar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Boikotter andre siden til overskriften på thread er normal. Det får finnes grenser! Den er normal nå. Både jeg og Owen lover å slutte med tullet. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Den er normal nå. Både jeg og Owen lover å slutte med tullet. Håper virkelig det. Dere bør ta dere sammen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Dette kan jeg bekrefte Eg he sjelden været så sjokkered Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 1 minute ago, Justice 96 said: Uhørt at moderatorene bruker forumet som sin egen lekegrind. Litt seriøsitet må man kunne forvente av voksne mennesker! Skal si fra når jeg blir voksen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Eg har nå hengt trusene til Hanner Yiddo på hodet mitt. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skal si fra når jeg blir voksen. Nice Try Owen, Nice Try,,,, Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Siden hikker her, tar jo halvtime å få postet et innlegg! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Eg blir rasandes over Deilas oppførsel Eg kreve hanners avgang 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): Håper virkelig det. Dere bør ta dere sammen. Vi har gjort det. Eg beklagar på vegne av oss begge ... Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Siden hikker her, tar jo halvtime å få postet et innlegg! Ikke første gangen. VGD er en stabil oase i forhold til den dritten her. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Siden hikker her, tar jo halvtime å få postet et innlegg! Ja det gjør det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Må jo si at eg støtte Franners kampanje til å bli President fremfor Owen og Moen. Dette går ikke lenger. Franny for president (hanner Aguero også) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Det klikket litt for moderatorene i aften ja, men sånt skjer. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, Yiddo10 said: Franny for president (hanner Aguero også) Eliten.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Ikke første gangen. VGD er en stabil oase i forhold til den dritten her. Stabil oase! Det sier vel alt Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Eliten.. Dei e Creme De la Creme Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Det klikket litt for moderatorene i aften ja, men sånt skjer. Jeg syns det var morsomt, men det skjer ikke flere ganger. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg syns det var morsomt, men det skjer ikke flere ganger. Er dette et utbrudd fordi jeg la ned bloggen min? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg syns det var morsomt, men det skjer ikke flere ganger. Ble Øystein rasandas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg