Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): God morgen trådtreller og trådsneller! Fjerner en GIF. Javel. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Gud bedre! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Psyk redigering på Gmartino. "tar litt på lsklærzz" Ble vinneren av 23:59. Endret 8. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Tror dere GMartino havner på psykiatrisk snart? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Fjerner en GIF. Javel. Mye surr her nå! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Søt video av Moen. Haha, du var ikke noe bedre du Owen. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Haha, har dere sett reportasjen på tv2 av Trump-tilhengeren Henry? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Tror dere GMartino havner på psykiatrisk snart? Ville ikke kommet som noe sjokk. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Haha, har dere sett reportasjen på tv2 av Trump-tilhengeren Henry? Nei, utdyp. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Tror dere GMartino havner på psykiatrisk snart? Oddsen på det er 1,01 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, lsklars said: Haha, har dere sett reportasjen på tv2 av Trump-tilhengeren Henry? Er det morsommere enn Gunnar (57)? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Hva i alle dager foregikk med trådtittelen til Off-topic i går? Er Moen og Owen dritten fulde? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er det morsommere enn Gunnar (57)? Samme ulla. Skal se om jeg finner link. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 2 minutes ago, lsklars said: Tror dere GMartino havner på psykiatrisk snart? VGD er jo psykiatrisk. Så, ja. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Boikotter andre siden til overskriften på thread er normal. Det får finnes grenser! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hva i alle dager foregikk med trådtittelen til Off-topic i går? Er Moen og Owen dritten fulde? Skjedde mye rart, den endret tittel flere ganger. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hva i alle dager foregikk med trådtittelen til Off-topic i går? Er Moen og Owen dritten fulde? Dette kan jeg bekrefte Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Skjedde mye rart, den endret tittel flere ganger. Snakker vi revolusjon her? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 3 minutes ago, Stormoen33 said: Haha, du var ikke noe bedre du Owen. Jeg ønsker ikke å kommentere dette. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2021 Uhørt at moderatorene bruker forumet som sin egen lekegrind. Litt seriøsitet må man kunne forvente av voksne mennesker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg