Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Kan ikke love noe etter at jeg er ferdig med bachelor, men grunnet oppmerksomhet til dette arbeide, må innlegg kuttes. Mulig jeg kommer som en rakett når den er levert inn, men vi får no sjåa.

Ja, men selvsagt. Skjerper folk seg i overskuelig fremtid, så kan det blir vifting fortere enn folk aner, men det er vel bare å stålsette seg  på at det ikke blir aktuelt på noen måneder. 

Det smeller straks i gang med bachelor her også, og i tillegg skal vi ha to fag ved siden av.. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Satan som det smeller i Oslo i går kveld og nå i natt. Fjerde gangen jeg hører raketter her. Dei tror nu at det er 2022 allereia.

Du hører raketter du også ja, ikke bare meg altså. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Det smeller straks i gang med bachelor her også, og i tillegg skal vi ha to fag ved siden av.. 

Grovt, jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det. Smeller straks i gang med intensivkurs i det ene faget, som varer til femte februar. Deretter er det andre prosjektskisse til bachelor som skal leveres. Har jo ikke akkurat kommet langt når det gjelder bachelor, og skolen er jævlig dårlig på informasjon akkurat her, men finner vel ut av det.

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Du hører raketter du også ja, ikke bare meg altså. 

Det kan bekreftes. Kikket på politiets Twitter, for å se om det skulle være noe arrangement i dag siden dem ofte melder om det, men der var det ingenting. Er vel det vanlige - ungdom som skyter på hverandre eller forbipasserende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...