Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Gammelt cupido-magasin...! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Kan ikke love noe etter at jeg er ferdig med bachelor, men grunnet oppmerksomhet til dette arbeide, må innlegg kuttes. Mulig jeg kommer som en rakett når den er levert inn, men vi får no sjåa. Ja, men selvsagt. Skjerper folk seg i overskuelig fremtid, så kan det blir vifting fortere enn folk aner, men det er vel bare å stålsette seg på at det ikke blir aktuelt på noen måneder. Det smeller straks i gang med bachelor her også, og i tillegg skal vi ha to fag ved siden av.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Satan som det smeller i Oslo i går kveld og nå i natt. Fjerde gangen jeg hører raketter her. Dei tror nu at det er 2022 allereia. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Spørsmålet er dog hvor mange rekorder du vil sette med innleggene dine i år? Nei, vet ikke Blir vel noen pauser etterhvert Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Satan som det smeller i Oslo i går kveld og nå i natt. Fjerde gangen jeg hører raketter her. Dei tror nu at det er 2022 allereia. Du hører raketter du også ja, ikke bare meg altså. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Det smeller straks i gang med bachelor her også, og i tillegg skal vi ha to fag ved siden av.. Grovt, jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det. Smeller straks i gang med intensivkurs i det ene faget, som varer til femte februar. Deretter er det andre prosjektskisse til bachelor som skal leveres. Har jo ikke akkurat kommet langt når det gjelder bachelor, og skolen er jævlig dårlig på informasjon akkurat her, men finner vel ut av det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Du hører raketter du også ja, ikke bare meg altså. Det kan bekreftes. Kikket på politiets Twitter, for å se om det skulle være noe arrangement i dag siden dem ofte melder om det, men der var det ingenting. Er vel det vanlige - ungdom som skyter på hverandre eller forbipasserende. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 4 minutes ago, Deila said: Gammelt cupido-magasin...! Hvor sidene er gjenklistret av.....well, you know.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Nei, vet ikke Blir vel noen pauser etterhvert Ja, du er god til å koble av når du melder om det. Det skal du ha. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg forstår ikke gleden folk har med å smelle av raketter langt ut i året, var ganske vilt her rundt denne tiden i fjor. I år er det helt rolig Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Hvor sidene er gjenklistret av.....well, you know.. TMI! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (10 timer siden): Ja, du er god til å koble av når du melder om det. Det skal du ha. Var mye savn i romjulen har jeg lest meg til... Endret 8. januar 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Et liv uten sport og idrett hadde vært jæskla lite verdt å leve... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Var mye savn i romjulen har jeg lest med til... Jeg gråt mine tapre tårer, men hadde heldigvis på meg vannfast mascara. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): men hadde heldigvis på meg vannfast mascara. Flaks! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): ungdom som skyter på hverandre eller forbipasserende. Festlig aktivitet! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Festlig aktivitet! Jepp, skal ut å rydde litt opp i dette i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Tror jeg finner på noe annet; sove f.eks God natt og sov søtt, tøysejenter! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (7 minutter siden): Var mye savn i romjulen har jeg lest med til... Vi visste jo at du satt i godstolen å ble foret med vaffler og julekaker hele tiden, så bekymret var vi jo ikke. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Tar kvelden her også. God natt tøysejenter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg