Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jau,

Eg sjår nu for meg ei samarbeid med Henner Raad (yr)

Late oss møte henner i Dubai for at diskutere detter 

Jau, men sjølvsagt. Hanner Moen booker detter møtet for oss. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Siden arbeidsmarkedet er så dårlig pga covid vurderer jeg å bli rik ved å legge ut bilder av daiene til Hanner Yiddo på Instagram og OnlyFans. 

Hva er dine tanker om detter, Yiddo?

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Hva er dine tanker om detter, Yiddo?

Ja, halloen.

Først av alt lurer jeg på om jeg har flere innlegg her sammenlignet med den andre siden hittil i år. Ligger på 96 innlegg på den andre siden, som gir et snitt på 13,7 innlegg om dagen. Begynner å komme seg, men kan enda senkes mer.

Når det gjelder forespørselen din er eg all in. Eg mangle penger til Nudler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Ja, halloen.

Først av alt lurer jeg på om jeg har flere innlegg her sammenlignet med den andre siden hittil i år. Ligger på 96 innlegg på den andre siden, som gir et snitt på 13,7 innlegg om dagen. Begynner å komme seg, men kan enda senkes mer.

Når det gjelder forespørselen din er eg all in. Eg mangle penger til Nudler.

Vurderer å joine deg på denne færreste mulig innlegg greien. Tenkte på det i stad mens eg urinerte. Men det vi alle lurer på er, blir der daievifting fra den balkis den dagen pandemien er over?

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Vurderer å joine deg på denne færreste mulig innlegg greien. Tenkte på det i stad mens eg urinerte. Men det vi alle lurer på er, blir der daievifting fra den balkis den dagen pandemien er over?

Kan ikke love noe etter at jeg er ferdig med bachelor, men grunnet oppmerksomhet til dette arbeide, må innlegg kuttes. Mulig jeg kommer som en rakett når den er levert inn, men vi får no sjåa.

Ja, men selvsagt. Skjerper folk seg i overskuelig fremtid, så kan det blir vifting fortere enn folk aner, men det er vel bare å stålsette seg  på at det ikke blir aktuelt på noen måneder. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Thread koker! 

Regnet litt feil i går men NÅ har 804 på den andre siden

Det er jo ikke ueffent det heller. Det er godt å se at flere holder fortet der borte. Spørsmålet er dog hvor mange rekorder du vil sette med innleggene dine i år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...