Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Skl me bli influencere. Skrive om nattkjole med urin? Sponsorene vil kaste penger etter dere! Folk er sulteforet!!! Jeg kan være manager og lurendreier (!) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Skl me bli influencere. Jau, Eg sjår nu for meg ei samarbeid med Henner Raad (yr) Late oss møte henner i Dubai for at diskutere detter 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg følte meg plutselig som ei kvinne fra Trøgstad! Har dere kjent på den følelsen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Satan, så mye sport på skjermen i dag. Ser ut til at jeg må se forelesningen i opptak. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, Eg sjår nu for meg ei samarbeid med Henner Raad (yr) Late oss møte henner i Dubai for at diskutere detter Jau, men sjølvsagt. Hanner Moen booker detter møtet for oss. Endret 8. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg følte meg plutselig som ei kvinne fra Trøgstad! Har dere kjent på den følelsen? Ble du forført av Rune Rudberg? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Siden arbeidsmarkedet er så dårlig pga covid vurderer jeg å bli rik ved å legge ut bilder av daiene til Hanner Yiddo på Instagram og OnlyFans. Hva er dine tanker om detter, Yiddo? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jau, men sjølvsagt. Hanner Moen booker detter møtet. Moen kan me alltid stola på. For et Kriger. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Sitere seg selv...hallo i luken! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Granca skrev (4 minutter siden): Jeg følte meg plutselig som ei kvinne fra Trøgstad! Har dere kjent på den følelsen? Må innrømme at jeg lo på meg dobbeltsidig brokk da jeg skrev dette. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Hva er dine tanker om detter, Yiddo? Ja, halloen. Først av alt lurer jeg på om jeg har flere innlegg her sammenlignet med den andre siden hittil i år. Ligger på 96 innlegg på den andre siden, som gir et snitt på 13,7 innlegg om dagen. Begynner å komme seg, men kan enda senkes mer. Når det gjelder forespørselen din er eg all in. Eg mangle penger til Nudler. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Jau, men sjølvsagt. Hanner Moen booker detter møtet for oss. Jau, men sjølsakten, eg har nu booker møterommen hos Selbak Pizza. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, halloen. Først av alt lurer jeg på om jeg har flere innlegg her sammenlignet med den andre siden hittil i år. Ligger på 96 innlegg på den andre siden, som gir et snitt på 13,7 innlegg om dagen. Begynner å komme seg, men kan enda senkes mer. Når det gjelder forespørselen din er eg all in. Eg mangle penger til Nudler. Vurderer å joine deg på denne færreste mulig innlegg greien. Tenkte på det i stad mens eg urinerte. Men det vi alle lurer på er, blir der daievifting fra den balkis den dagen pandemien er over? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (5 minutter siden): Ble du forført av Rune Rudberg? Det var nære på. Men så fikk jeg øye på den skumle blaa dildoen hans i vinduskarmen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Fikk lyst på plommer. Nei, ikke fra Hardanger. Plommer skal forøvrig være semiharde, omtrent som Owen junior når jeg blar i et gammelt Cupido-magasin. Endret 8. januar 2021 av SirOwen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Thread koker! Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Ligger på 96 innlegg på den andre siden, Regnet litt feil i går men NÅ har jeg 804 på den andre siden Endret 8. januar 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Vurderer å joine deg på denne færreste mulig innlegg greien. Tenkte på det i stad mens eg urinerte. Men det vi alle lurer på er, blir der daievifting fra den balkis den dagen pandemien er over? Kan ikke love noe etter at jeg er ferdig med bachelor, men grunnet oppmerksomhet til dette arbeide, må innlegg kuttes. Mulig jeg kommer som en rakett når den er levert inn, men vi får no sjåa. Ja, men selvsagt. Skjerper folk seg i overskuelig fremtid, så kan det blir vifting fortere enn folk aner, men det er vel bare å stålsette seg på at det ikke blir aktuelt på noen måneder. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Blå dildoer og Owen junior- nå sklir det veeeeeeldig ut her? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Thread koker! Regnet litt feil i går men NÅ har 804 på den andre siden Det er jo ikke ueffent det heller. Det er godt å se at flere holder fortet der borte. Spørsmålet er dog hvor mange rekorder du vil sette med innleggene dine i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg