SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 47000, babes!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Det er det. Men det stopper jo ikke Dem fra å gå i det året rundt. Bortsett fra om sommeren da. Vurderer det i morgen om det er varmere enn ti kalde. Hater klær. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 1 minute ago, dengelgen said: Uhorvelig vanskelig å komme inn i den interne sjargongen og vanene/uvanene til folkene her ja.... Nå har vi bygget opp så ekstremt mye intern sjargong og humor, at det selv på VGD er vanskelig å lure seg inn i DHK. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utrolige navn man har på ting der borte på Norges solkyst. Ja, men noen ganger tar det litt av Som i badikk (badedrakt) Tror det er på vei ut det der.... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Full halloi Det låt mer kjent ja! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hater klær. Jeg har solgt alle mine til Frelsesarmeen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (7 minutter siden): Pussig, jeg har ikke hørt uttrykket "vilden halloi" bare et enkelt halloi der altså.... Sikkert fordi hardinger er mer nøkterne enn romsdalinger ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ja, men noen ganger tar det litt av Som i badikk (badedrakt) Tror det er på vei ut det der.... Mye jeg ikke har hørt ser jeg. Skal høre med gutta mine i ghettoen i morra om dem kan noen av disse uttrykkene. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Nå har vi bygget opp så ekstremt mye intern sjargong og humor, at det selv på VGD er vanskelig å lure seg inn i DHK. Burde skrive en ordliste til nye medlemmer, jeg kan være foreleser som underviser de unge og lovende Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Da kan jeg endelig si det. Deilig, bloggen min er slettet. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 1 minute ago, dengelgen said: jeg kan være foreleser som underviser de unge og lovende Du satser på at de blir forelska i lærer'n? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Sikkert fordi hardinger er mer nøkterne enn romsdalinger ... Det stemmer nok! Etter et gourmetmåltid uten sidestykke er det ikke uvanlig at vi sier -Nja da glei no ned, var ikkje so verst detta.... Endret 8. januar 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Da kan jeg endelig si det. Deilig, bloggen min er slettet. Bassen leter vel enda etter adressen til den. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Du satser på at de blir forelska i lærer'n? Tar det som ren bonus! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Bassen leter vel enda etter adressen til den. lol...nice try.....herlig underholdning Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Bassen leter vel enda etter adressen til den. Har hørt at akterspeilet hennes har blitt for gigantisk til leting. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Bassen leter vel enda etter adressen til den. Hahaha, for en kløne. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hahaha, for en kløne. Skl me bli influencere. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Siden arbeidsmarkedet er så dårlig pga covid vurderer jeg å bli rik ved å legge ut bilder av daiene til Hanner Yiddo på Instagram og OnlyFans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg