Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Eg var ikkje klar over at den alle i den Selskap var den allergisk mot Fløden .Det ble no en helvetesens leven

Ja, det ble en sjokkerende halloi etterpå. Det kom også som en bombe at vi måtte dusje i hjemmelaget egglikør etterpå. En selsom opplevelse.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Eg sitte nu og følger med hanner Donald, hanner har gjort fleire forsøk på at stjele telefonar.

Er redd du har tatt for mye arbeid på deg nå, moderere VGD OG Donald kan bli litt i overkant...

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jau,

dette lærte min lærar i den ungdoms Skolen mig

Flott! 
Norsklæreren min på vgs fortalte at han sa "stikkedåse" i en kiosk i Oslo en gang.
Reaksjonen til damen bak disken var ikke som forventet:
-Oi, snakker du nynorsk, snakk mer!
-Gje meg en lighter for faen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

825 nye smittetilfeller

Bare stikke daiene i vepsebolet og innfinne seg med at resten av vårens gjøremål må gjøres digitalt.

Ja, ser ikke noen slutt på dette ennå. Har stesønnen i karantene her nå. Skal testes i morgen.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Flott! 
Norsklæreren min på vgs fortalte at han sa "stikkedåse" i en kiosk i Oslo en gang.
Reaksjonen til damen bak disken var ikke som forventet:
-Oi, snakker du nynorsk, snakk mer!
-Gje meg en lighter for faen! 

Nei, nu har eg aldrig. I natt er du on fire, elgen. Jeg er svært imponert og vurderer nå å prøve det sammen este gang jeg er i kiosken.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Ja, ser ikke noen slutt på dette ennå. Har stesønnen i karantene her nå. Skal testes i morgen.

Aiaiai, søsteren min og sønnen måtte testes like før jul. Heldigvis negativt der. Håper på det samme for din stesønn. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Nei, nu har eg aldrig. I natt er du on fire, elgen. Jeg er svært imponert og vurderer nå å prøve det sammen este gang jeg er i kiosken.

True story...
Norsklæreren er fra Bolstadøyri så han snakker litt bredt....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...