BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ivar Aasen med stikkedåsen (Beere litt hjelp for å koma i gang, Ohlai) Utroligt, dette vil bli Tittelen på oppgaven. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Drepende tempo på den andre siden på slutten, hallo i luken! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (4 minutter siden): Ferdig MODet? Eg sitte nu og følger med hanner Donald, hanner har gjort fleire forsøk på at stjele telefonar. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg var ikkje klar over at den alle i den Selskap var den allergisk mot Fløden .Det ble no en helvetesens leven Ja, det ble en sjokkerende halloi etterpå. Det kom også som en bombe at vi måtte dusje i hjemmelaget egglikør etterpå. En selsom opplevelse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utroligt, dette vil bli Tittelen på oppgaven. Stikkedåsen er altså fyrstikkesken, men visste du nok... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Stikkedåsen er altså fyrstikkesken, men visste du nok... Skittent som Lars ville sagt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Eg sitte nu og følger med hanner Donald, hanner har gjort fleire forsøk på at stjele telefonar. Vant nettopp vm i dåsemikling. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Stikkedåsen er altså fyrstikkesken, men visste du nok... Jau, dette lærte min lærar i den ungdoms Skolen mig Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Eg sitte nu og følger med hanner Donald, hanner har gjort fleire forsøk på at stjele telefonar. Er redd du har tatt for mye arbeid på deg nå, moderere VGD OG Donald kan bli litt i overkant... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 4 minutes ago, dengelgen said: Drepende tempo på den andre siden på slutten, hallo i luken! Noe sier meg at du sikter deg inn på førsteplassen til 6347 for året 2021. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 825 nye smittetilfeller Bare stikke daiene i vepsebolet og innfinne seg med at resten av vårens gjøremål må gjøres digitalt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, dette lærte min lærar i den ungdoms Skolen mig Flott! Norsklæreren min på vgs fortalte at han sa "stikkedåse" i en kiosk i Oslo en gang. Reaksjonen til damen bak disken var ikke som forventet: -Oi, snakker du nynorsk, snakk mer! -Gje meg en lighter for faen! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (4 minutter siden): 825 nye smittetilfeller Bare stikke daiene i vepsebolet og innfinne seg med at resten av vårens gjøremål må gjøres digitalt. Ja, ser ikke noen slutt på dette ennå. Har stesønnen i karantene her nå. Skal testes i morgen. Endret 7. januar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg er bare sååå glad for at Donald tok valgnederlaget med fatning. Sjelden man ser slik stoisk ro hos folk nå for tii. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Flott! Norsklæreren min på vgs fortalte at han sa "stikkedåse" i en kiosk i Oslo en gang. Reaksjonen til damen bak disken var ikke som forventet: -Oi, snakker du nynorsk, snakk mer! -Gje meg en lighter for faen! Nei, nu har eg aldrig. I natt er du on fire, elgen. Jeg er svært imponert og vurderer nå å prøve det sammen este gang jeg er i kiosken. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 SirOwen skrev (3 minutter siden): Noe sier meg at du sikter deg inn på førsteplassen til 6347 for året 2021. Hæ meg? Jeg er jo bare en rolig og sindig kar fra Hardanger som rabler ned noe på VGD av og til.... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg er bare sååå glad for at Donald tok valgnederlaget med fatning. Sjelden man ser slik stoisk ro hos folk nå for tii. Har du fått pengene? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja, ser ikke noen slutt på dette ennå. Har stesønnen i karantene her nå. Skal testes i morgen. Aiaiai, søsteren min og sønnen måtte testes like før jul. Heldigvis negativt der. Håper på det samme for din stesønn. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Nei, nu har eg aldrig. I natt er du on fire, elgen. Jeg er svært imponert og vurderer nå å prøve det sammen este gang jeg er i kiosken. True story... Norsklæreren er fra Bolstadøyri så han snakker litt bredt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg