Sir Ale Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Ser på The Report med Adam Driver. Virker å gå mot å bli en psyk film. Noen av tortureringsmetodene som ble brukt av CIA etter 11. sep: høye lyder og sterkt lys så dem ikke fikk sove, tvinge dem inn i trange rom og la dem bli der, og sist men ikke minst: bruk av insekter (!) slippe edderkopper inn i cella. Fy faen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 SirOwen skrev (14 minutter siden): Wtf, are u 4 real? Da spiser jeg heller kokte servietter, no offence. Tsk, tsk, tsk. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg hadde tysta på edderkopp nummer 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Mitch MCconnell, er tydelig rasende over hva "hans" president har fått til i dag. Med rette! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Mitch MCconnell Virket ikke helt fornøyd nei. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 Må på do. Dette til info. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 timer siden): vi vet hvor sart du er. Det er sant. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 Vurderer senga, og i aftenbønnen vil jeg ta med en oppfordring til værgudene om å droppe den jævlige kulda. God natt, alle frosthatere!! 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Nu går det over stokk og stein i den USA. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Justice 96 skrev (1 time siden): Fole! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 I dag starter man forelesninger med det aller siste faget, som er over om en knapp måned. Det er en gledens dag. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): I dag starter man forelesninger med det aller siste faget, som er over om en knapp måned. Det er en gledens dag. Norsk sidemål, reknar eg med? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): I dag starter man forelesninger med det aller siste faget, som er over om en knapp måned. Det er en gledens dag. Må si jeg ble overrasket her om dagen da du kokte daiene dine i fløte og serverte som dessert. De var nydelige. Jeg var ikke klar over at de vokste ut igjen efter brug. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Norsk sidemål, reknar eg med? Jau, men sjøllsakkt. Skl skriva bacheloroppgave om hanner Ivar. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God morgen God morgen, Moen! Ferdig MODet? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Må si jeg ble overrasket her om dagen da du kokte daiene dine i fløte og serverte som dessert. De var nydelige. Jeg var ikke klar over at de vokste ut igjen efter brug. Eg var ikkje klar over at den alle i den Selskap var den allergisk mot Fløden .Det ble no en helvetesens leven 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ivar. Ivar Aasen med stikkedåsen (Beere litt hjelp for å koma i gang, Ohlai) Endret 7. januar 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg