Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Twitter stenger Trumps konto i 12 timer. Seriøst? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 Just now, Tyttebærtryne said: Twitter stenger Trumps konto i 12 timer. Jepp, Moen ga han skrivesperre. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Moen er Gud. Denne så jeg ikke komme. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Det håper jeg. Hvis ikke, så ser jeg ingen annen mulighet enn å flytte til Bergen. Har hørt det er svært behagelige balkonger der. Flotte balkisser - de har til og med en balkiss på Brann Stadion! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Twitter stenger Trumps konto i 12 timer. Flott! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 SirOwen skrev (3 minutter siden): Jepp, Moen ga han skrivesperre. Må man så må man si ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Flotte balkisser - de har til og med en balkiss på Brann Stadion! Jau, da ser eg for meg at eg vil bli pauseunderholdning på den Stadda neste sesong. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, da ser eg for meg at eg vil bli pauseunderholdning på den Stadda neste sesong. Men kunstgress på Staddaen da dere. Ikkje bra. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Men kunstgress på Staddaen da dere. Ikkje bra. Håpløst, bare å legge ned fotballen i Norge. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Husker det ble lagt nytt gress der, men husker ikke når. Det satt vel ikke veldig bra i alle fall i den første kampen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Stadda Psykt mye slang her i byen (kanskje det er på vei ut) Men hørte en sang eller noe for lenge siden som begynte slik: "Sitter nedpå fotikken med en hallemann og ska på Staddaen" Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det satt vel ikke veldig bra i alle fall i den første kampen? Mye rot -men var det i 2020-sesongen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Fotikken: Fotballpuben Hallemann. halvliter For de som lurte på det.... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Håpløst, bare å legge ned fotballen i Norge. Me skl spille Cricket i staden. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 Just now, Deila said: Cricket Gayscore 8/10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Nei, er nok noen år siden, spillere skled og store flak med gress løsnet. Var en TV-kamp. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, er nok noen år siden, spillere skled og store flak med gress løsnet. Var en TV-kamp. Så denne kampen jeg også. Sjokkerende scener. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, er nok noen år siden, spillere skled og store flak med gress løsnet. Var en TV-kamp. Ja husker det Har du vært på Brann Stadion btw? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ja husker det Har du vært på Brann Stadion btw? Nei, det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Har du vært på Brann Stadion btw? Jeg har vært der noen ganger når VIF har spilt i hvert fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg