Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): 95 innlegg på den andre siden etter nyttå Over 800 på meg!!!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Over 800 på meg!!!! Det er imponerende innsats. Var det i helgen du var tilbake? Mitt snitt siste årene har vært ish 1000 innlegg i måneden siden jeg har ligget på rundt 10k i året ganske stabilt. Endret 6. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Eller betongsko. Fik først så betongsko Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Over 800 på meg!!!! Haha, det er fryktelig imponerende. Hold det oppe. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fik først så betongsko Den er grei. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Det er imponerende innsats. Var det i helgen du var tilbake? Søndag klokken 13:00 Her har jeg full kontroll... 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Holder jeg mitt beskjedne tempo oppe, så får jeg i overkant av 5700 innlegg. Det er betydelig mer enn fjoråret, så jeg må mer opp i ringa. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Nei, den er ikke feil. Husker ikke gårsdagen, men tror det var 200 i Oslo. Dog er det Trondheim, som er den store slemmingen akkurat nå. 200 i Oslo i går ja, og 196 i dag. Her må vi ned og det raskt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Det er imponerende innsats. Var det i helgen du var tilbake? Mitt snitt siste årene har vært ish 1000 innlegg i måneden siden jeg har ligget på rundt 10k i året ganske stabilt. Den er god -ble mildt sagt overrasket over at jeg ble nr. 2 på HELE vgd i fjor. Jeg svarte jo bare på andres innlegg synes jeg -vel jeg svarte jo alle i thread da.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): 200 i Oslo i går ja, og 196 i dag. Her må vi ned og det raskt! Jeg håper at folk skjerper seg og at det går fort ned, men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg håper at folk skjerper seg og at det går fort ned, men jeg har mine tvil. Eg skl tale fra balkisen den morgen den dag for at be aller skjerpe seg! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Den er god -ble mildt sagt overrasket over at jeg ble nr. 2 på HELE vgd i fjor. Jeg svarte jo bare på andres innlegg synes jeg -vel jeg svarte jo alle i thread da.... Hmm, ja. Et mysterium, men også imponerende. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg synes det er sterkt at jeg har 0 innlegg her inne enda. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Eg skl tale fra balkisen den morgen den dag for at be aller skjerpe seg! Jeg var ute med en pressemelding i går der jeg skrev at det ikke vil bli noen som helst daievifting på balkongen før folk skjerper seg. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Jeg var ute med en pressemelding i går der jeg skrev at det ikke vil bli noen som helst daievifting på balkongen før folk skjerper seg. Jau, men sjølvsagt. Det var eg som skrev pressemeldingen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Jeg var ute med en pressemelding i går der jeg skrev at det ikke vil bli noen som helst daievifting på balkongen før folk skjerper seg. Regner med 0 smittede ganske så raskt... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølvsagt. Det var eg som skrev pressemeldingen. Utroligt, Dem er slik en Multi talent 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Regner med 0 smittede ganske så raskt... Det håper jeg. Hvis ikke, så ser jeg ingen annen mulighet enn å flytte til Bergen. Har hørt det er svært behagelige balkonger der. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Twitter stenger Trumps konto i 12 timer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Deila skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er sterkt at jeg har 0 innlegg her inne enda. Meeeeeget sterkt, Liverpool-thread her inne er en noldusthread så ikke noe å trakte etter det. Jeg skriver litt i diverse film-threads her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg