Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Over 800 på meg!!!!

Det er imponerende innsats. Var det i helgen du var tilbake? Mitt snitt siste årene har vært ish 1000 innlegg i måneden siden jeg har ligget på rundt 10k i året ganske stabilt. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (7 minutter siden):

Nei, den er ikke feil. Husker ikke gårsdagen, men tror det var 200 i Oslo. Dog er det Trondheim, som er den store slemmingen akkurat nå.

200 i Oslo i går ja, og 196 i dag. Her må vi ned og det raskt!

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Det er imponerende innsats. Var det i helgen du var tilbake? Mitt snitt siste årene har vært ish 1000 innlegg i måneden siden jeg har ligget på rundt 10k i året ganske stabilt. 

Den er god -ble mildt sagt overrasket over at jeg ble nr. 2 på HELE vgd i fjor. 
Jeg svarte jo bare på andres innlegg synes jeg -vel jeg svarte jo alle i thread da....

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Den er god -ble mildt sagt overrasket over at jeg ble nr. 2 på HELE vgd i fjor. 
Jeg svarte jo bare på andres innlegg synes jeg -vel jeg svarte jo alle i thread da....

Hmm, ja. Et mysterium, men også imponerende. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (7 minutter siden):

Jeg var ute med en pressemelding i går der jeg skrev at det ikke vil bli noen som helst daievifting på balkongen før folk skjerper seg.

Jau, men sjølvsagt. Det var eg som skrev pressemeldingen. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (10 minutter siden):

Jeg synes det er sterkt at jeg har 0 innlegg her inne enda. 

Meeeeeget sterkt, Liverpool-thread her inne er en noldusthread så ikke noe å trakte etter det.
Jeg skriver litt i diverse film-threads her inne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...