Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Heller det enn tørr kylling i ukjent saus. Som om kebab ville vært annerledes. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tror dere Deila hadde passet som flyvertinne? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tror dere Deila hadde passet som flyvertinne? Du mener han har et snasent akterspeil? Jeg vet ikke om det er tilfelle. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Tror dere Deila hadde passet som flyvertinne? Ja, i sin fineste nattkjole. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Som om kebab ville vært annerledes. Annerledes ja, helt korrekt. Spesielt hvis de henter inn kebaben fra Dronningens Kebab. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deler denne -en godjente hun vokalisten: Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Du mener han har et snasent akterspeil? Jeg vet ikke om det er tilfelle. Her velger jeg å si ingen kommentar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Som om kebab ville vært annerledes. Kebab er jo druknet i saus, så ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Dronningens Kebab. Liten perle detter. Kanskje det blir middagen i morgen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Annerledes ja, helt korrekt. Neppe, men heyyy, that`s me. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja, i sin fineste nattkjole. Flyr trenger folk. Deila bør gå i front for selskapet og innføre nattkjole som arbeidsantrekk for alle i organisasjonen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Neppe, men heyyy, that`s me. Hmm, holder med deg her. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Denne er nok bedre. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Flyr trenger folk. Deila bør gå i front for selskapet og innføre nattkjole som arbeidsantrekk for alle i organisasjonen. Eg skl søke jobb hos Gunnar Airlines. Eller var der Kjøkken Airlines det heite? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 1 minute ago, Deila said: Liten perle detter. Absolutt. Spiste min første kebab der i 1989. Sausen er himmelsk, og kjøttet er skikkelig kjøtt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Se for dere Gunnar(57) i nattkjole. Sånn, bare hyggelig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Dronningens Kebab. Her trodde jeg du mente "hu her" til Lingon, som ofte blir kalt Dronninga... Lett å bli forvirret med interne ord og vendinger Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Just now, dengelgen said: Her trodde jeg du mente "hu her" til Lingon, som ofte blir kalt Dronninga... Lett å bli forvirret med interne ord og vendinger Tja, mulig Lingon blir saksøkt av Dronningens Kebab. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Absolutt. Spiste min første kebab der i 1989. Sausen er himmelsk, og kjøttet er skikkelig kjøtt. Den er fortsatt god, det kan bekreftes. Er ikke sååå lenge siden jeg spiste den sist. En gang i 2020 tenker jeg. Spesielt god kl 03:00 natt til søndag etter en fuktig kveld på byen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Eg skl søke jobb hos Gunnar Airlines. Eller var der Kjøkken Airlines det heite? Eg hugse ikkje, men må sjølvsakten døpast om tel Nattkjole med Urin Airlines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg