Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Er FringeGirl på besøk i dag også? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Trump liker som kjent ikke tapere. Det er nok derfor han holder seg borte når Biden blir innsatt som president. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Se der ja. Fin fremgang. Far Lingon med gode tips og råd! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Er FringeGirl på besøk i dag også? Ja, men tyst, enn så lenge. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Far Lingon med gode tips og råd! Noe fornuftig må jo jeg kunne prestere å komme med også. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Mine kilder mener at Trump vil bli fløyet til en øde øy med Roy Airlines i før helgen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Ja, men tyst, enn så lenge. Liker seg i utkanten...det ligger jo i navnet Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Noe fornuftig må jo jeg kunne prestere å komme med også. Hvordan smakte vegetarlasagnen? Tror jeg gikk glipp av noen oppdateringer i går Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Mine kilder mener at Trump vil bli fløyet til en øde øy med Roy Airlines i før helgen. Da får han sikkert kebab. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Hvordan tenker dere at kebab som flymat ville smakt? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Da får han sikkert kebab. For en heldig mann. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 12 minutes ago, Yiddo10 said: Vanligvis må jeg bruke tre store håndklær, for å tørke opp etter meg. Har Demses prøvd å ta opp dolokket? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hvordan smakte vegetarlasagnen? Tror jeg gikk glipp av noen oppdateringer i går Lagde den i går, "spist" i dag. Jeg er en ærlig mann. Hu her og de to bandittene, herunder en vegeterianer (var jo egentlig lagd med tanke på ham), mente alle at den ikke var særlig god. Utakk der altså. Jeg tar med meg restene på jobb, og har da lunch i to dager. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Deila skrev (2 minutter siden): Hvordan tenker dere at kebab som flymat ville smakt? Fantastisk! Men det spørs hvor lenge flydoene ville holdt da ... Endret 6. januar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Har Demses prøvd å ta opp dolokket? Ifølge mine kilder, er dette svært uvanlig i Oslo. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Hvordan tenker dere at kebab som flymat ville smakt? Ræl. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg tar med meg restene på jobb, og har da lunch i to dager. Flotte greier Utakk er verdens lønn -er det ikke det det heter? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 3 minutes ago, Deila said: Hvordan tenker dere at kebab som flymat ville smakt? Heller det enn tørr kylling i ukjent saus. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Utakk er verdens lønn -er det ikke det det heter? Jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg