Fart-Prympilay Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Hei og ha det bra Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Ber dere alle sammen trekke dere tilbake fra Capitol Hill. Dette er ikke stedet å grille pølser akkurat nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Just now, Yiddo10 said: grille pølser Oppskrytt aktivitet. Som oftest blir pølsa brent utenpå mens den fortsatt er kald på innsiden. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Ja, da er eg på Sørenga for å ta en kveldsdukkert. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Just now, Deila said: Ja, da er eg på Sørenga for å ta en kveldsdukkert. Isbading hadde jeg kun gjort hvis jeg hadde fått 50000 eller mer. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Oppskrytt aktivitet. Som oftest blir pølsa brent utenpå mens den fortsatt er kald på innsiden. Dette er nye opplysninger for, men takker så meget. Eg skl sjekka om denne Tese er korrekt neste gang eg grille. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Ja, da er eg på Sørenga for å ta en kveldsdukkert. Spiller dykkan ikkje FIFA? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Trump jukser i golf ................. også. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Mads Hansen med kveldens sterkeste på Insta. Det må jeg si. Endret 6. januar 2021 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Isbading hadde jeg kun gjort hvis jeg hadde fått 50000 eller mer. Var en som gjorde det på 1.nyttårsdag på Ringebu hvor vi feiret nyttårsaften. Skulle seff prøve å få med oss også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Spiller dykkan ikkje FIFA? Spilte 3 kamper og best av 3. Så var der slutt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Isbading hadde jeg kun gjort hvis jeg hadde fått 50000 eller mer. Gjort det lett for en sekspakning Hansa. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 TheIceman10 skrev (4 minutter siden): Hei og ha det bra Såpass ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Gjort det lett for en sekspakning Hansa. Kan gjøre det i Oslo hvor en kan løpe rett i dusjen, men når vi var på fjellet så står jeg glatt over.. I tillegg var det i en iskald elv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (2 minutter siden): Isbading hadde jeg kun gjort hvis jeg hadde fått 50000 eller mer. Er en gjeng "hjemme" i Hardanger som hopper i fjorden hver søndag klokken 11:00 De gjorde det også på julaften, ekte hardinger der altså... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 2 minutes ago, Stormoen33 said: Gjort det lett for en sekspakning Hansa. Muligens hvis du hadde drukket opp gevinsten først, ja.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Testet akkurat ut hvordan det er å sitte og tisse, som ble fremmet her eller på andre siden i går (Bønna, tror jeg) Sølte ingenting utenfor denne gangen. Vanligvis må jeg bruke tre store håndklær, for å tørke opp etter meg. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Muligens hvis du hadde drukket opp gevinsten først, ja.. Ikke nødvendigvis, men det hadde nok gjort det lettere ja. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Testet akkurat ut hvordan det er å sitte og tisse, som ble fremmet her eller på andre siden i går (Bønna, tror jeg) Sølte ingenting utenfor denne gangen. Vanligvis må jeg bruke tre store håndklær, for å tørke opp etter meg. Se der ja. Fin fremgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg