Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jau, men sjølvsakt. Eg vil ikkje risikera at ødeleggja dissa slips før eg sko ha dem alle sammen på meg til forelesning på fredag. Jau, men da går det bra. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Mr Fawk skrev (10 minutter siden): Hvem vil du møte i finalen, Yiddo? Slik ståa er nå så er det ekstremt vanskelig. Mye kan jo endre seg til finalen, men United med vanvittig flyt om dagen. Imponerende, og det virker også som godeste Ole har fått banket inn en ganske god moral i laget. Jeg så i hvert fall spillere som var mye mer oppofrende for laget mot Villa enn jeg har sett tidligere. City vet man jo har et vanvittig toppnivå, antageligvis ligaens beste, når dem er i humør. Blir knalltøft der også. Har jo etter hvert blitt en kultur for å vinne ting i begge klubbene, noe Tottenham mangler, og som har vist seg i finaler i nyere tid. Tror jeg går for United siden jeg har en del kompiser av United, som ikke er særlig cocky. Utenom det, har jeg ikke så mange andre gode grunner. For øvrig fint at kampen i dag går på V4. Da slipper jeg å lete etter stream selv om det neppe blir vanskelig å finne til denne. Endret 6. januar 2021 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Jau, men da går det bra. Vil hele Den Off-topic backe meg til denner forelesning? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Vil hele Den Off-topic backe meg til denner forelesning? Jau, men eg har ikke slips. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jau, men eg har ikke slips. Aiaiai, vår nettbutikk frå i fjor burde sjølvsakten have selgje Dem slips, men nu er jo den rakkeren nedlagt. Eg kan senda ein i posten. Bør være fremme før freitag. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Aiaiai, vår nettbutikk frå i fjor burde sjølvsakten have selgje Dem slips, men nu er jo den rakkeren nedlagt. Eg kan senda ein i posten. Bør være fremme før freitag. I den finaste silke? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): I den finaste silke? Korrekt, berre det beste er godt nok for Dem, mylord. Me leke ikkje klasse. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Då er den saken klar, eg tar på ein blazer i tilleggen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Ta dette i klestråden. Selv blir det senga her, helt uten klær. G night, alle slipselskere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Hater slips. Plagg uten mening. Kommer aldri i mitt liv til å ha på meg et. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Hater slips. Plagg uten mening. Kommer aldri i mitt liv til å ha på meg et. Kan du ikkje ha den slips rundt hovuden? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kan du ikkje ha den slips rundt hovuden? Ikke der heller. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Ikke der heller. Neihvel, uglelue? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Neihvel, uglelue? Selvsagt. Ugleluer og skarvehatter i alle farger. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (16 timer siden): Bare såvidt jeg greier å spise rå agurk. Det svir jo i kjeften. Hallo i luken!!!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Hallo i luken!!!! Litt festlig ironi er vel lov? Jeg bruker veldig lite krydder. Ikke salt på egg en gang. Men jeg nyter for eksempel de aller sterkeste blåostene til fulle. Og hvitløk er godt. Chili får man derimot ikke i meg. Tror jeg har smaksløker som en sjuåring. Har jo aldri hverken drukket eller spist noe sterkt, eller røyket eller snuset. Eller drukket kaffe. Så intet er sløvet av sånt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (4 timer siden): Litt festlig ironi er vel lov? Jo, men ironien kommer ikke frem i dette tilfellet, når vi vet hvor sart du er. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Morgen God, alle sitronbåtelskere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg