Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Fawk skrev (10 minutter siden):

Hvem vil du møte i finalen, Yiddo?

Slik ståa er nå så er det ekstremt vanskelig. Mye kan jo endre seg til finalen, men United med vanvittig flyt om dagen. Imponerende, og det virker også som godeste Ole har fått banket inn en ganske god moral i laget. Jeg så i hvert fall spillere som var mye mer oppofrende for laget mot Villa enn jeg har sett tidligere.

City vet man jo har et vanvittig toppnivå, antageligvis ligaens beste, når dem er i humør. Blir knalltøft der også. 

Har jo etter hvert blitt en kultur for å vinne ting i begge klubbene, noe Tottenham mangler, og som har vist seg i finaler i nyere tid. Tror jeg går for United siden jeg har en del kompiser av United, som ikke er særlig cocky. Utenom det, har jeg ikke så mange andre gode grunner. For øvrig fint at kampen i dag går på V4. Da slipper jeg å lete etter stream selv om det neppe blir vanskelig å finne til denne.

Endret av Yiddo10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 time siden):

Hallo i luken!!!!

Litt festlig ironi er vel lov?
Jeg bruker veldig lite krydder. Ikke salt på egg en gang. Men jeg nyter for eksempel de aller sterkeste blåostene til fulle. Og hvitløk er godt. Chili får man derimot ikke i meg.
Tror jeg har smaksløker som en sjuåring. Har jo aldri hverken drukket eller spist noe sterkt, eller røyket eller snuset. Eller drukket kaffe. Så intet er sløvet av sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...